Brulupps dato!?

Veron

Glad i forumet
Vi er forlovet og har snakket om å gifte oss i 2014-2015, men klarer ikke og bestemme oss for en spesiell dato, eneste vi vet er at det skal være i juli en gang. 

Hvordan bestemte dere, dere for en dato??

Vi måtte spare noen år før vi fikk råd til bryllup, så det tok fire år fra vi forlovet oss til bryllupet sto. Datoen passet så fint, fordi vi ville ha sensommerbryllup og 16 er lykketallet mitt. Så da var det kjekt at 16. august var en lørdag i det aktuelle året. Litt tilfeldig, egentlig da! 

Vi bestemte oss for at vi skulle gifte oss sommeren 2009, jeg hadde i utgangspunktet lyst på bryllup på forsommeren og så for meg juni. Eller eventuelt august dersom vi ikke fikk kirke/lokale i juni. Så ringte jeg kirken og det stedet vi fant ut at vi ville ha det og endte opp med to mulige helger i juni. Valgte den som var lengst ut for å ha størst sjanse på finvær :) Vi unngikk bevisst juli for å slippe å legge føringer på gjestenes ferieplaner eller at noen ikke kom pga. ferie, særlig siden mange måtte reise langt.

Som om jeg skulle skrevet det selv - bare feil årstall ;)

cent skrev:
Vi bestemte oss for at vi skulle gifte oss sommeren 2009, jeg hadde i utgangspunktet lyst på bryllup på forsommeren og så for meg juni. Eller eventuelt august dersom vi ikke fikk kirke/lokale i juni. Så ringte jeg kirken og det stedet vi fant ut at vi ville ha det og endte opp med to mulige helger i juni. Valgte den som var lengst ut for å ha størst sjanse på finvær :) Vi unngikk bevisst juli for å slippe å legge føringer på gjestenes ferieplaner eller at noen ikke kom pga. ferie, særlig siden mange måtte reise langt.

Back
Topp