Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med alt som er gjort [emoji4] Greit å få gjort det nå så du bare kan slappe av den siste tiden [emoji4]Jeg har nå sortert dem og akkurat startet maskinen med str 50-56.
62-68 har jeg lagret i en plastkasse så det må jeg vaske nermere når jeg skal bruke det.
Har gått med veldige kynnere i hele dag så kjenner virkelig på panikken for å få alt ferdig. Selv om det er 2 1/2 mnd til termin.
Jeg skal vaske sengeklær i neste omgang. Sengen blir ikke satt opp før jeg er på sykehuset, men er greit å vite at alt er klart til mannen skal gjøre det.
Ja. Jeg har hatt ca to uker med helt fantastisk form. Har fått gjort kjempemasse her hjemme. Men nå merker jeg at formen daler igjen og jeg har vært i drittform i dag og i går. Så nå gjør jeg slikt som jeg ikke stoler på at mannen gjør rett. Slikt som å sortere å vaske babytøy å få det på plass.Godt med alt som er gjort [emoji4] Greit å få gjort det nå så du bare kan slappe av den siste tiden [emoji4]
Kjenner meg veldig igjen. Nå er det gudskjelov ikke kjempe mye vi har igjen å gjøre. Gubben vasker klær siden jeg ikke orker å gå ned i kjelleren. Alle klærne er sortert, så da er det ikke noe problem [emoji5]Ja. Jeg har hatt ca to uker med helt fantastisk form. Har fått gjort kjempemasse her hjemme. Men nå merker jeg at formen daler igjen og jeg har vært i drittform i dag og i går. Så nå gjør jeg slikt som jeg ikke stoler på at mannen gjør rett. Slikt som å sortere å vaske babytøy å få det på plass.
Vasker alltid klær jeg har kjøpt brukt selv om det er rent.jeg har kjøpt masse babyklær brukt. Hun jeg kjøpte de hos hadde vasket dem i parfymefri vaskemiddel. Ville dere vasket dem på nytt? Ble veldig usikker på hva jeg skal gjøre.
Jeg fant ut at det var det beste å gjøre. Vet aldri vilket vaskemiddel andre bruker. Jeg bruker kun nøytral sitt.Vasker alltid klær jeg har kjøpt brukt selv om det er rent.
Hva vasker dere ulltøy til baby med? Jeg har coop silke og ull vask, men usikker på om jeg skal bruke den eller ikke..
Jeg har akkurat vært og kjøpt Milo parfymefri som jeg skal brukeHva vasker dere ulltøy til baby med? Jeg har coop silke og ull vask, men usikker på om jeg skal bruke den eller ikke..
Jeg betalte 600kr for to store bæreposer fra europris med klær i str 50-56-62 og 68.Hvor mye tenker dere det er rimelig å betale for brukte klær? Fikk en pose med babyklær av en kollega, og hun sa jeg kunne foreslå pris på det jeg ville ha. Mye er ganske slitt (noe med med flekker, hull) så blir nok bare noen få plagg vi vil ha, enkle bodyer fra Lindex og lignende.
Jeg bruker nøytral sitt. Både vaskepulver og skyllemiddel. Er det jeg bruker til daglig. Vi er fire stk i huset med eksem og mannen får utslett hvis det er parfyme i det jeg bruker til å vaske.Da blir det milo parfyme fri![]()