Brukte klær

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Synes du det er greit å kjøpe brukte klær og gjør du det selv? :)

Lille N har for det meste nytt og alltid hatt det, men så har jeg kommet over noe sukkersøtt tøy på finn og kjøpt det da pent brukt :) og barnehageskift

Jeg både selger og kjøper brukte klær! Det kastes alt for mye rundt om. Gjenbruk av pent brukte klær er helt topp:D

• Liker
Reactions: Io
Jeg venter min første i desember, og har kun kjøpt 8 nye plagg, og allikevel har vi mer enn nok klær. Har arvet masse, fått låne litt, samt at jeg har handlet litt på et bruktmarked. De vokser jo så fort ut av klærne, så de ser jo knapt nok brukt ut!

Ja kjøper begge deler. Selger og gir desverre ikke bort. Men mye fordi det er kjempe gøy å bruke klærne som mannen og han søsken brukte når de var små. Morsomt hvis min datter får en datter som kan bruke hennes klær. Spesielt siden nr 2 her er gutt.

Gjenbruk er topp :)

Har mye brukt. Som jeg har fått arva :) bruker det som er bra nok til å brukes, og liker gjenbruk :) noe av klærne er ikke praktiske for oss, så de blir gitt videre til andre som kan bruke de :)

Helt greit å kjøpe brukt ja, men har aldri gjort det selv. Har arvet en del fra kjente da :-)

Har ikke kjøpt brukte klær, men så lenge de er i god stand så kunne jeg gjort det

En god blanding :)
Med nr 2 ville jeg ha alt nytt av seng og vogn osv. Med en evnt nr 2 så ser jeg at gjenbruk er like bra :)

Jeg kjøper masse brukt til jentungen, minst halvparten av alle klærne hennes er kjøpt brukt.

Har arvet mye og synes det har vært helt topp. Denne gangen har jeg kjøpt en brukt klespakke også til babyen. Klærne seg jo ikke brukt ut i så små størrelser!

Jeg både kjøper og selger brukt. Men da litt dyrere klær.

Back
Topp