Brukte klær

vind

Glad i forumet
Hva syns dere om å bruke brukte klær til barna deres. arvet etter venner og kjente eller å kjøpe på brukt butikker o.l

Jeg synd det er helt greit, alt trenger kke å være nytt, de vokser jo så fort.

Har tatt i mot masse klær jeg. Ser ikke noe galt i det nei[;)]

så klart helt greit

det kommer ann på det er noen som gir bort klær jeg heller brenner en og ta på vesla de er utbrukte eller stygge men ellers er brukte klær supert[:D]

Har arva masse klær til Kasper, og synes det er kjeempepraktisk [:)]

Jeg synes det er kjempegreit...Man ser jo ofte ikke at de er brukt engang....

Skulle gjerne hatt noen å arve av. Har begynt å legge til side noe fra storebror(halvbror) som snart er 6 år. så det er jo lenge til vi kan bruke det. Men vil at tingene skal se ok ut. Ikke utvaska og slitt

KJøper selv vi også arver iallefall de to minste jentene av hverandre. Og alt fra de to eldste gir vi til uff når det er for smått.

Ikke noe i veien med brukte klær de vokser jo så fort og det e jo ganske dyrt å kjøp nye klær helle tia[:D][:D]

Jeg kjøper masse brukt jeg. Til de bittesmå er jo det meste ikke synlig brukt engang.
Å har også fått masse brukt av venner og kjente.
Så jeg har alså ikke noe i mot brukte klær, bare de er pene[:D]

Vi har arvet en hel del klær! Har brukt en del av det... Syns det er greit så lenge klærne ser fine og ut det ikke er noen flekker på de! [:)]

Helt greit å arve. Men jeg er så ille gla i å shoppe selv så det blir mye nytt men det er kos når tulla får klær. Kan arve det meste utenom sko. Når den tid kommer vil jeg bare ha nye.

ORIGINAL: Mille84

Synes det er helt okay å arve, men jeg kjøper ikke brukte klær på Fretex. Kjøper litt på nett da, det er det eneste.

hmm ser ingen problemer med det nei[;)] penger spart er penger tjent[8D]

100% kjempebra å arve klær!

syns det e dritvanskelig å finne tøffe klær til vilde, klær som jeg liker... syns det er så dårlig utvalg på h&m og alle disse "vanlige" butikkene... så hvis noe av det jeg arver er slik jeg vil ha de så er jo ingenting bedre [:D]

ORIGINAL: `Happybody`

Ja til arveklær/brukte klær!!
Er så takknemlig for at jeg har så mange rundt meg som sender oss klær titt og ofte, uten de ville det bli brukt veldig mange kroner på klær som unga vokser ut av fort.
Syntes også det er lurt at barna etter hvert ser og forstår at de ikke kan få alt nytt men at ting koster penger.

om klærne ser helt ok ut så tar vi imot med glede!
er da ingen problem med brukte klær, barna vokser jo så fort utav klærne atte[8|]

Har kun kjøpt litt selv... Sparer jo så utrulig masse penger på arvaklær [:D]

Back
Topp