Brukte klær og ting

Vi har en fast "arving" hos et vennepar, den jenta er et år yngre enn vår. Hun får klær, leker og annet utstyr. Noe sparer vi til nestemann, men har ikke lagringsplass til så veldig mye. Noe klær ga vi til en innsamling til flyktninger i høst.

Mine og mannens klær går til Fretex eller annen innsamling. Ting og tang går til loppemarked så sant det er brukbart.

Foreløpig tar jeg bare på det siden vi venter gutt nr 2 til sommeren. Så får jeg se etterpå

Spares på eller gies vekk hvis noen behøver noe :)
Har planer om flere barn så vil ikke kvitte meg med alt ;)

Gir bort det meste til fretex.. Noe jeg selv har brukt en del penger på kan jeg kanskje selge, eller gi bort til kjente

Vi låner det videre til mindre søskenbarn! Har også lånt mye selv etter de eldre søskenbarna! Veldig grei måte å gjøre det på. Men det blir jo mindre og mindre fordi klærne faktisk blir brukt opp! ;)

Har solgt mesteparten av klærne han har vokst utav :) tar vare på det som er hjemmelaget/strikka av familie og sånn.. Ting/leker/bøker og sånn har vi ikke måttet gjøre noe med enda :p

Noe selges, noe gis bort til bekjente eller Uff/Fretex/flyktninger og noe kastes.

Mine klær går til uff, barnas klær går til familie, mannens klær brukes opp. Div småting gis til bruktbutikken

Har spart etter mini, veldig greit nå når lillebror er på vei :-)
Blir kanskje salg etter det.

Har gitt vekk det aller meste etter dei store ungane (har fleire yngre tantebarn + ungane til venninner). Utstyr har eg gitt/lånt vekk med beskjed om å bruke det for alt det er verd, og VISS eg skulle få eit barn til nokon gong, vil eg gjerne arve det tilbake viss det ikkje er "oppbrukt".

Har akkurat fått tilbake vippestol, bæresjal og vognpose som har blitt brukt av andre dei siste åra, kjekt å sjå det igjen og kjekt at nokon andre har hatt nytte av det i mellomtida.

Jeg har pakket det bort. Men tror jeg blir å gi bort/selge det etterhvert som lillsøster vokser ut av det. Tror vi er ferdige med barn nå.

Back
Topp