Brukte julegaver

Kengu

Forumet er livet
VIP
Gir dere det?

For flrste gang vurderer jeg det men så sitter det litt langt ikke kjenner jeg.
 
Gir dere det?

For flrste gang vurderer jeg det men så sitter det litt langt ikke kjenner jeg.
Vi gjorde det i fjor mener jeg å huske.

Hadde masse fine barnebøker etter ungene her, som jeg pakket inn i to pakker og ga fra hver av ungene til deres niese som da var 1 år. Skrev at disse hadde jeg (navnet på barnet) vært glade i å lese når de var små.
Foreldrene syntes det var genialt. (men de er også opptatt av miljø og gjenbruk.)
Så på et bilde på insta her at de satt og leste i en av bøkene de fikk.

Så ja, jeg er helt klart for gjenbruk, men det kommer kanskje litt an på hva?
 
Yndlingsboken til lille er en arvet bok vi fikk i barselsgave :) Alle vi kjenner har eldre barn ellers hadde vi gjerne gitt videre ting vi hadde blitt glade over å få selv og vet de ønsker seg.
 
Vi gjorde det i fjor mener jeg å huske.

Hadde masse fine barnebøker etter ungene her, som jeg pakket inn i to pakker og ga fra hver av ungene til deres niese som da var 1 år. Skrev at disse hadde jeg (navnet på barnet) vært glade i å lese når de var små.
Foreldrene syntes det var genialt. (men de er også opptatt av miljø og gjenbruk.)
Så på et bilde på insta her at de satt og leste i en av bøkene de fikk.

Så ja, jeg er helt klart for gjenbruk, men det kommer kanskje litt an på hva?
Jadaklart det kommer an på hva, her er det snakk om en ønsket ulvang ullgenser, vi har en liggende som kun ble brukt til julekortfotografering i fjor , vurderer derfor rett og slett å gi den.
 
Husker ikke om jeg har gjort det, men vurderer i år. Da et objektiv til kamera. :)
 
Det kommer veldig an på :) Synes det er bra med gjenbruk selv. Kjøper nok brukte LP plater til mamma og pappa i år :)
 
Tror vi ender med den + litt mer ull. Han elsker jo gjenbruk så det blir i grunn bare vinn vinn.
Om noen liker gjenbruk så er det absolutt innafor.
Hadde vurdert det til enkelte, men ikke andre på gavelista.
 
Gir dere det?

For flrste gang vurderer jeg det men så sitter det litt langt ikke kjenner jeg.

JA JA JA :)
Kommer jo helt an på hva det er. Men det finnes feks masse kjempefin duplo i perfekt stand. Finner gjerne hele komplette sett eller kjøretøy på finn :) og barn er virkelig de aller siste som bryr seg om lekene er brukt eller ei.
Klær har jeg ikke gitt brukt enda, da må det være i veldig god stand. Samtidig er min favorittkjole en kjole jeg fikk av en venninne som hadde kjøpt den brukt :)
Bøker i god stand gir jeg gjerne, og feks min mor er glad i små vaser og krukker i en bestemt stil som en får tak i på bruktbutikk.
 
Sitter langt inne å gjøre det. Kunne faktisk tenkt meg å kjøpt brukt iPad til eldste, men det hadde ikke samboer blitt med på.
 
Sitter langt inne å gjøre det. Kunne faktisk tenkt meg å kjøpt brukt iPad til eldste, men det hadde ikke samboer blitt med på.

Fordi det var ipad eller fordi dne var brukt?
 
Om noen liker gjenbruk så er det absolutt innafor.
Hadde vurdert det til enkelte, men ikke andre på gavelista.
Liker gjenbruk , jeg hadde aldri tenkt tanken om det var noe som var brukt mer men med ønsket om en sånn genser kombinert med at den vi har er beukt maks 30 min så vurderer jeg det virkelig.
 
Liker gjenbruk , jeg hadde aldri tenkt tanken om det var noe som var brukt mer men med ønsket om en sånn genser kombinert med at den vi har er beukt maks 30 min så vurderer jeg det virkelig.
30 min er så lite at den praktisk talt er ny. Kjør på!
 
Kommer an på hva og til hvem. Tenker at det er viktig å vite at de faktisk vil ha gaven hvis man ikke får byttelapp Gjelder forsåvidt både brukt og ting som er kjøpt i utlandet eller der man av en eller annen grunn ikke får byttelapp. Har fått noen gaver opp gjennom årene som jeg absolutt ikke hadde bruk for, og som var kjøpt i syden. Dumt når gaver går rett til Fretex...

Er noe helt annet hvis du vet at de ønsker seg akkurat dette :) Men det kommer jo an på hvem det er til. Noen er veldig for gjenbruk, mens andre ikke tåler tanken på at andre har brukt/hatt det. Jeg har venninner av begge sorter:p
 
Gir dere det?

For flrste gang vurderer jeg det men så sitter det litt langt ikke kjenner jeg.
Ja. Kjøpte brukt service som jeg vet vedkommende samler på og ønsker seg. Bøker og leker kunne jeg også kjøpt bruk om jeg visste det hadde falt i smak hos mottaker
 
Back
Topp