Brukte du ammeinnlegg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Brukte noen i ull, da det var så kaldt... Så brukte jeg i tillegg noen fra Hmm.. libero? Om jeg lakk mye.

Brukte ullinnlegg i starten (vinterbaby) fordi jeg var redd for brystbetennelse. Brukte litt engangsinnlegg fra libero også, men synes aldri de lå på plass og synes det var litt styr å huske på i ammetåken. Ikke lakk jeg så mye heller.

Ja, ull innlegg og noen engangs fra barnas hus. Prøvde Libero sine også, men likte dem ikke :)

Brukte ull i starten. Fødte i januar. Men nå bruker jeg det ikke lenger. Slutta å lekke når ungen var 3 mnd :)

Jeg bruker rema 1000 sine og natusan sine :) Å så har jeg noen i ull også som jeg kommer til å ta i bruk nå som det begynner å bli kaldt :) Jeg har brukt ammeinnlegg fordi det av og til kan lekke litt, men vet ikke om jeg egentlig lekker lengre nå, men noen ganger er det jo noen dråper på puppene etter amming, så da er det greit å bruke så slipper ammesinglettene å bli fuktige :)

Jeg bruker rema, Natusan osv. Det som er på tilbud. Fordi det er billig og funker for meg. Jeg lekker mye hver gang jeg ammer. En dag jeg skulle kjøpe innlegg og Div varer så kom jeg nær brystet med handlekurven( bærer den alltid opp ved kassa så jeg slipper å bøye meg) da kom det en stor fuktig flekk som jeg la merke til i bilen

Last edited:
Brukte engangs i begynnelsen. Heldigvis sluttet jeg å lekke helt (enn så lenge) ca 2 mnd etter fødsel. Huden min ble veldig irritert.

Bruker engangs. Har noen i bomull, men likte dem ikke. Har også i ull som jeg bruker når vi skal ut. Lekker ikke mye, men litt og litt så viss jeg ikke hadde brukt innlegg hadde det blitt grusomt mye klesvask :p

Back
Topp