Brukte dere vippstolen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Brukte den kanskje to ganger. Lille likte den ikke så brukte bilstolen inne i stedet. Nå lå han mest på leketeppet og i voggen når han ikke var i bæresjal, stolen brukte jeg bare når han var våken og jeg skulle dusje.

Brukte den daglig til de to forrige, så jeg er glad vi fortsatt har den liggende, ser for meg den vil være grei å ha til lyn fra klar himmel også.

Sønnen vår likte vippestol veldig godt, mens datteren min likte den ikke. Med vippestol sovnet han på få minutter, også kunne jeg legge ham, mens datteren vår bare gråt i den. Lurer på hvordan denne babyen kommer til å like den.

Bruker den mens jeg spiser, dusjer og husarbeid osv mens jeg er alene. Litt om gangen. Hun ligger også i babygymmen også.
Storebror brukte også vippestol mye fra og han vippet den i stykker. (lillesøster har fått ny)

Brukte den mye! Mens jeg dusjet så satt hun i den og så satt hun i den og så på MTV mens jeg lagde middag.
Veldig kjekt :) Nå har vi gått til anskaffelse av en ekstra som vi skal ha hos til besteforeldrene :)

Vi arvet en godt brukt uten særlig vipp. Brukte den veldig mye. Så ved nr to skal vi spandere på oss en ny en.

Brukte sleepyhead de første mnd, også Stokke sin vippestol når jeg skulle dusje, mate, og når matta ikke var god nok når jeg skulle lage mat. Blir det samme nå.

Back
Topp