Brukte dere lang tid på å bli gravid?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Fra dere bestemte dere for at dere skulle begynne å prøve, til du ble gravid, hvor lang tid tok det?

Førstemann ble til etter en glemt p-pille..
andremann satt på 2 prøvemåned :)

Fra dere bestemte dere for at dere skulle begynne å prøve, til du ble gravid, hvor lang tid tok det?

1 år på første, 2,5 år på andre og 1 år på tredje dersom man ikke regner med de vi mistet på veien..

Førstemann tok 2 år og 7 mnd. Andremann tok 2 mnd :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Førstemann prøvde vi ikke på da, men andremann prøvde vi og det tok to mnd da fra vi begynte til spira satt :)

1: Jeg gikk på p-piller (han hadde vært i syden og hatt feriemage :P)
2: Satt på første pp
3: Jeg gikk på Cerazette

Blei gravid med en gang med førstemann. Med andremann tok det litt lengre tid å bli stabil i syklusen etter amming :)

3 mnd med første mann, 7 år når vi begynte å prøve med nr 2

1,5 år tok det før spira satt (på rett plass), hadde en ex.u. som satt på feil plass etter 9mnd med prøving ;)

Testet positiv en mnd før det hadde gått 3 år.
Nr 2 har vi prøvd på siden 2009...

Første ble jeg gravid med på p-piller. Nr 2 ble til første eggløsning etter fødsel (som var etter 5,5 mnd)
Nr 3 ble til ved 1PP :)

Første satt på første prøvemåned, andre satt på andre prøvemåned :)

Med storesøster som var planlagt tok ca et halvt år.
Med lillesøster som absolutt ikke var planlagt skulle det ikke mer til en ubeskyttet omgang.

Ja, fryktelig lang tid, mange år, men heldigvis klaffet det etter hvert med assistert befruktning :). Da var alle årene med prøving, operasjoner, medisiner og mye, mye mer glemt!

Back
Topp