Brukte dere lang tid på å bli gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Veldig lett å glemme hvor vanskelig andre har for å bli gravid.Jeg har ei venninne som blir meget lett gravid(omtrent når hun ser en baby) tatt abort noen ganger,så har jeg ei i andre enden så har holdt på i flere år,mistet tvillinger,utallige SA.Den kontrasten er stor:-(

Vi brukte noen år på første jenta,mens mini ble til etter et halvt år:-)

Veldig lett å glemme hvor vanskelig andre har for å bli gravid.Jeg har ei venninne som blir meget lett gravid(omtrent når hun ser en baby) tatt abort noen ganger,så har jeg ei i andre enden så har holdt på i flere år,mistet tvillinger,utallige SA.Den kontrasten er stor:-(

Vi brukte noen år på første jenta,mens mini ble til etter et halvt år:)

Ja du sier noe der. Livet er dessverre urettferdig :-/

Av og til så glemmer man hvor heldig man er som blir lett gravid.

Mange som glemmer det dessverre :( Veien har vært lang og knall tøff! Gruer meg til vi skal igang igjen, samtidig som jeg gleder meg?! Men går det ikke går vei, er vi kjempe takknemmelig for den ene vi har fått :)

Hatt ubeskyttet sex siste fem årene ca... Og ble ikkje gravid før i mai...

Ble gravid med en gang alle gangene. Utrolig heldig! Men vet om flere som har prøvd i årevis på egenhånd og med hjelp og enda ikke har fått.

Prøvde aldri, svikefulle ppiller ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nr 1: 9 mnd pga livmorsbetennelse
Nr 2-3: 3 mnd

Nr 1: gravid på første forsøk, endte i sa.
Nr 2: gravid på første forsøk, den lille skatten ligger og sover nå ❤️

Veldig spent på om nr 3 går like lett. Er takknemlig for å bli så lett gravid, føler med alle som må holde på i måneder og år.

Sluttet på pillen i april, ble gravid i mai.

Nr 1: uhell;)
Nr 2: gravid på første forsøk
Nr3: uhell nr 2:)

Blir veldig lett gravid med en planlagt og to som bare kom:) Mannen gledet seg veldig til denne prøvingen og ble litt "skuffet" da jeg ble gravid nesten før vi startet prøvingen. Sa til meg at han bare trengte å sykle forbi meg så var jeg gravid;)

• Liker
Reactions: EJ
Her forsøkte vi ikke, så det var en hyggelig overraskelse =)

Spent på hvor lang tid det tar oss å bli gravide neste gang dersom vi faktisk prøver.

Back
Topp