Brukte/bruker du ammeinnlegg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Brukte ammeinnlegg av ull og engangs fra Avent. Måtte bruke det helt til ungen var 13-14mnd.

Sånne frå eBay. Bambus inni og vanntett PUL utanpå. Fordi dei er fine og held tett sjølv ved mykje lekkasje, og så er det mykje meir behagelig med stoff enn papir på såre pupper.
ed83877ecfb256449e2d265f9ff3d958

Sånne frå eBay. Bambus inni og vanntett PUL utanpå. Fordi dei er fine og held tett sjølv ved mykje lekkasje, og så er det mykje meir behagelig med stoff enn papir på såre pupper.
ed83877ecfb256449e2d265f9ff3d958
Så kule! Har du link?

Bruker engangsinnlegg fra Chicco, synes de er gode og føler det er greiere å bare skifte innlegg enn å vaske amme-bh'en flere ganger daglig...

Gjør det når vi drar på kafe, besøk osv. Ikke når vi er hjem :)

Bruker litt av alle sorter. Ull, hjemmesydde og engangs.

Bruker engangsinnlegg fra Natusan døgnet rundt - er rett og slett avhengig

Brukte det bare helt i starten. Nå bruker jeg ikke. Ungen er 6,5 mnd

Natusan sine, for jeg tålte ingen andre.
Ull gadd jeg ikke styre med, da jeg hadde nok med å amme, og hadde ikke tid til å vaske de støtt og stadig. :P

Hadde vært klissbløt støtt om jeg ikke brukte dem. xD

Jepp:-) Husker jeg prøvde meg på ull med første, lakk som bare det! :-P Her gikk/går det i enganhs;-) Avent sine i begynnelsen, nattinnleggene var veldig praktisk når det lakk mye, og natusan sine nå:-) Kunne sikkert gått uten, men henner titt og ofte at det lekker under amming, og da er de greie å ha:-)

Jeg bruker natusan sine engangs mot lekkasjer og ull mellom de og puppen, så papiret ikke skraper. Pluss at ull beskytter mot brystbetennelse.

Ja, jeg brukte Natusan sine, da jeg ikke tålte noen av de andre jeg prøvde. :)
Noen ganger brukte jeg ullinnlegg utenpå, men alltid engangs inni.
Smurte alltid med Purelan+morsmelk (brukte det til alt :P ), også innlegget. :)

Back
Topp