Brukt vogn??

luana

Forelsket i forumet
Mange andre her som skal kjøpe brukt vogn??[:)]

Vi skal kjøpe brukt vogn. Svigersøster har ei simo kombivogn som er veldig fint brukt. Men vi kommer ikke til å gi mye for den. Den har tross alt vært brukt til to barn, så man må jo ta forbehold om at det kan skje et eller annet med den. 

Jeg har og kjøpt brukt vogn. Den ser nesten helt flunka ny ut :)

Vi kjøpte brukt teutonia 2006- god som ny [:)]

kjøpte brukt vogn av svogeren min. vi er tredje paret som bruker den å den ser enda ut som den er ny...
Er kjempe fornøyd...

vi har kjøpt brukt TFK Joggster Twist 08 mod:)

får en brukt vogn av svigerinna mi... ingen anelse om årsmodell, men tror ho kjøpte den ny til snuppa si og da er det en 2008 simo kombi

Jeg har allerede kjøpt brukt[:)] 9 mnd gammel simo kombi til halv pris. En liiiten flekk på trekket,that's it! Jeg såg ingen grunn til å måtte ha ny vogn[:)]

Tror det, kjøpte alt nytt sist gang, men føler ikke at det er nødvendig denne gangen. Kan få en kjempefin brukt vogn til en rimelig pris [:)] 

finni en helt lik emmaljunga smart duo som vi har sett på ny, brukt til ett barn for under halve prisen av den nye[:)]skal hente den i dag[:D][:D]

ORIGINAL: luana

finni en helt lik emmaljunga smart duo som vi har sett på ny, brukt til ett barn for under halve prisen av den nye[:)]skal hente den i dag[:D][:D]

Jeg har lik vogn, bare litt andre farger [:D] Den er superbra og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!![:D] Har brukt den til tulla mi og skal bruke den til lille i magen. Elsker virkelig den vogna!

den virka veldig fin hvertfall[:D]ser ikke no slitt ut[:D][:D] Håper jeg blir fornøyd og[:D]
Typen ville egentlig ha signalgrønn vogn, men der går grensa[;)][;)]hehe
liker det nøytralt, så jeg kanskje kan bruke den igjen til neste barn[:)]

Har pussa opp den samboern brukte når han var liten jeg.. [:)] Men må sikkert ha en til, og da regner jeg med at det blir en brukt vogn!

ja vi har brukt vogn,kjøpte brukt vogn til Odin for 2,5 år siden[:)]

Tja å ha
Har den vi kjøpte til Linda
Mn den var ny da da....kjøpte 2008 mod til halv pris rett før jul det året...de skulle jo kvitte seg med årets og få inn 09 modellene

Har kjøpt oss brukt carena twin double swing med en bag da

Back
Topp