Brukt vogn og madrass

Pepperknotten

Forelsket i forumet
Har endelig får tak i vognen jeg ville ha på Finn :D Men lurer litt, hva har dere andre som har kjøpt brukt gjort med madrassen? Kjøper en ny, vasker, Evt?

Jeg kjøpte ny madrass til den brukte vogna :)
Vogna var fra 2012, så måtte vente noen uker før Babyshop fikk inn madrassen.

Kosta nesten 1200kr for madrassen da :o Stokke Xplory

Ja, sa den ikke var så mye brukt... Å tenker at det er jo ikke det samme som madrassen en har i sengen.. Gjerne litt mer lekasje og søl der?

Har endelig får tak i vognen jeg ville ha på Finn :D Men lurer litt, hva har dere andre som har kjøpt brukt gjort med madrassen? Kjøper en ny, vasker, Evt?[/QUOTE

Ta av trekket på madrassen, vask trekket og legg selve madrassen i fryseboksen (fryser bort bakterier).
Og du har sikkert laken du skal ha over madrassem?

Lurt :D Tok av alt nå og ser greit ut. Er en slags skumgummimadrass med luftehull. Fant en sånn madrassbeskytter en får på sykehuset inne under madrasstrekket, så tror ikke det skal ha vert så mye søl :p

Lurt :D Tok av alt nå og ser greit ut. Er en slags skumgummimadrass med luftehull. Fant en sånn madrassbeskytter en får på sykehuset inne under madrasstrekket, så tror ikke det skal ha vert så mye søl :p

Da går det nok helt fint med enkel vask av trekk :)

Vasker det brukte trekket til vognen og bruker laken, og når det blir kaldere vognpose/lammeskinn så er ikke bekymret for at det er brukt, vises ikke at den er brukt på vognen jeg kjøpte brukt :-)

Jeg har kjøpt en 2017 modell Emmaljunga, og har kjøpt ny madrass til den :) Kostet 399,-, så da synes jeg det var like greit. Kunne sikkert bare ha vasket den som fulgte med...

Back
Topp