Brukt Reimatec-vinterdress?

Spadame

Elsker forumet
Har så lyst å kjøpe Reimatec vinterdress til Lillemann, men lurer på om jeg kan kjøpe brukt..?
Han vokser så fort for tiden, og regner med at han kommer til å fortsette å vokse fort iløpet av vinteren.. Og heller kjøpe ny til neste vinter..
Han er 10,5 mnd. gammel, og vil da kjøpe str. 80.
Skal jeg kjøpe ny dress tror jeg jeg vil kjøpe 86, så han kaaanskje kan bruke den til neste år også siden dressen er ganske dyr. Men det er vel litt dumt å kjøpe så stor dress så jeg må brette den opp?

Mye tull for et lite spm. Men det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe brukt eller om jeg bør kjøpe ny?
Og om jeg da kan kjøpe str. 86?

(Han er 76 cm. lang nå..)

Jeg kjøpte brukt til minstejenta i fjor vinter, og kunne ikke se den var brukt engang. Solght den videre i år for samme prisen, og den var like fin.
Når de er så små så klarer de ikke å slite ut en sånn dress uansett, så jeg hadde kjøpt brukt[:)]

Jeg ville ikke kjøpt større str enn 80, for de er veeldig store synes jeg. Den jenta mi brukte i fjor var str 86, og den var akkurat passe når jeg prøvde den på hu tidligere i høst. Hun er snart 2,5 og ca 93 cm..

Ta deg en tur på finn. Ligger mye fint som du ikke ser er brukt engang. Vi har kjøpt til snuppa, å den er like fin som ny, bare mye billigere[:D]

ORIGINAL: Nemina85

Ta deg en tur på finn. Ligger mye fint som du ikke ser er brukt engang. Vi har kjøpt til snuppa, å den er like fin som ny, bare mye billigere[:D]

Ja, det var der jeg såg to dresser i str. 80, som såg veldig fine ut! [:)] Til under halve prisen av ny pris.
Men da skal jeg se om jeg får kjøpt en brukt derfra! [:)] Så får han seg go' tett vinterdress til en billig penge.. [:)]

ORIGINAL: Nemina85

enig. Kjøpte reima brukt på finn i fjor, og troll i år. Meget pent brukt! Og rimelig.

Back
Topp