Brukt Reima Tec-dress til halv pris?

Pretty Bird

Forumet er livet
Ser omtrent alle Reima dressene på Finn selges for halv pris..

Er det slik at folk kjøper brukte merke-klær til halv pris og syns det er greit?
Forventer du som selger å få halv pris på dressen som poden har brukt i ett år?

Har aldri kjøpt eller solgt noe sånt,så æ vet jo ikke..derfor æ spør..

Skjønner ikke helt hva du spør om jeg? Jeg har ikke kjøpt brukte klær til Johanna selv, men jeg har arvet masse etter fetterne hennes, og en del har vært "merkeklær" som Timberland, Skogstad, etc. Betyr ikke så mye for meg hva slags merke det er så lenge det er bra klær som holder henne varm og tørr. Skjønner ikke hva som er galt med å kjøpe brukt heller jeg - selv om det er såkalte merkeklær. En forutsetning er selvsagt at klærne er pent brukt. Dersom jeg har kjøpt en veldig dyr dress som ikke har blitt brukt mye (om jeg har hatt to, hvor en har vært en reservedress for eksempel) ser jeg ikke noe problem å selge den til halv pris, om folk vil betale det

Var på barnas hus i dag og der hadde de reima jakker, dresser og bukser til 30 eller 50 %. Kikket ikke så nøye for skulle ikke ha noe... Jeg liker ikke reima jeg, kvaliteten er jo god - men synes ikke reima har kule nok klær. Og jeg liker at det ser litt bra ut  I TILLEGG til god kvalitet og comfort.

Men 50% for brukte klær??? Dummere de som kjøper det enn de som selger det[:D][:D][:D]

spørs vel hvor godt brukt det er, har ikke noe problem med å selge en reimadress til halv pris om dressen er pent brukt. Vil folk gi det for det, så er det jo greit det. 

jeg bet 400 inkl porto for en pent brukt reima tec i str 80. Og den var meget pent brukt da[;)] jeg synes det er verdt det ja[:)] men hadde nok ikke kjøpt til eldste snuppa for å si det sånn...

Når man kan kjøpe en ny og ubrukt reima på salg til halv pris skjønner jeg ikke logikken bak å kjøpe en brukt en til samme pris.

ORIGINAL: Søteste Trikken

Var på barnas hus i dag og der hadde de reima jakker, dresser og bukser til 30 eller 50 %. Kikket ikke så nøye for skulle ikke ha noe... Jeg liker ikke reima jeg, kvaliteten er jo god - men synes ikke reima har kule nok klær. Og jeg liker at det ser litt bra ut  I TILLEGG til god kvalitet og comfort.

Men 50% for brukte klær??? Dummere de som kjøper det enn de som selger det[:D][:D][:D]

Hvilke merker kjøper du da, i parkdresser, regntøy osv? [:)]

ORIGINAL: ActionPaction

Når man kan kjøpe en ny og ubrukt reima på salg til halv pris skjønner jeg ikke logikken bak å kjøpe en brukt en til samme pris.

Back
Topp