Brukt og nytt utstyr ?

lisspia

Flørter med forumet
Ja jeg vet det er tidlig ,men her i huset har vi alt starta å sjekke ut hva som er på brukt markede og hva vi event ønsker å kjøpe  nytt...
Hva med dere andre ?
Når har dere tenkt å kjøpe inn det man trenger?
Vi kommer ikke til å kjøpe noe som helst før vi er godt over 12  uker

kjøper ingenting før etter ordinær ul
har jo veldig mye fra før. har tatt vare på det meste for å slippe å kjøpe nytt til andremann.
itilleg er alt av sånne dyre ting kjøpt i nøytrale farger, så det også eventuelt skal passe til ei lillesøster

men EN ting jeg aldri ville kjøpt bruk, er bilstol!!
ellers kan man jo finne mange godbiter på finn :) bare litt maling/vask så er det ofte så godt som nytt :)

Vi kjøpte alt nytt til førstemann, så da går det naturligvis i arv til nestemann :) etter ordinær ultralyd blir det sikkert noe handling... Spesielt hvis det viser seg å være en jente vi får denne gangen. Greit å oppgradere med litt rosa da i tilfellet :D

Vi har faktisk en del etter barna her, så er nok ikke mye vi kommer til å kjøpe :)

Jeg har mesteparten etter storebror i huset her, og det er nøytralt, så det blir brukt videre.... Eneste vi sikkert skal ha er sånn firkanta hvit lekegrind, og litt klær, spesielt hvis det blir jente denne gang. Sånn ellers er det nesten mer ting storebror trenger når baby kommer, og det er ny seng og kommoder og litt nytt til nye rommet hans, da babyen skal ta over hans nåværende rom. :)

Back
Topp