Brukt madrass

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Skal kjøpe en brukt vugge med madrass... Tenker med en gang at madrassen skal jeg ikke bruke... Tror den er brukt til 2 barn...enig? Tenkte heller kjøpe sånn skumgummi madrass på jysk å klippe til...det gjorde vi med den andre vugga til storebror som vi ikke har lenger... Kommer bare til å ligge i den litt på dagtid i stua...

Eg har kjøpt skumgummimadrass på jysk og klipt opp til vogga... Tenker som deg at det kun er ei stund på dagtid ho kjem til å ligge der!
Skal kjøpe ei bedre Madrass til sprinkelsenga!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått lånt en vugge, men gikk å kjøpte en god madrass på barnas hus til 399,-. Har forstått at man ikke bør bruke andres madrassen og heller ikke for myke madrasser.

Jeg har fått lånt en vugge, men gikk å kjøpte en god madrass på barnas hus til 399,-. Har forstått at man ikke bør bruke andres madrassen og heller ikke for myke madrasser.

Stemmer det... Her blir det skummgummien fra jysk til 100kr. Den er ikke myk så det går helt fint :) madrassene vi har hatt til storebror har vi kjøpt det beste av det beste men erfaringsmessig så er den fra jysk mer enn god nok til den lille stunden :)

Ja, kjøp ny madrass, tror du kan finne i riktig str så slipper du å klippe.. :)

ja, kjøp ny madrass, mulig dem har madrass i riktig str så slipper du å klippe ;)

hvorfor må man kjøpe ny madrass? En dekker den vel med tisselaken og vanlig laken?

Back
Topp