Brukt lekegrind - urin rester på.... æsj

Ønskemamma2022

Glad i forumet
:(I kveld kjøpte jeg en lekegrind til mini i magen, brukt, for 800kr(skulle hatt 1000).

Da vi hentet den så den relativt fin ut, litt skraper, men det følger med !! men da vi kom hjem var det gule renner av urin på den :bored::nailbiting: :yuck: Døds krækslig !!

Jeg vet man ikke kan forvente 100% perfekt,når den er brukt. Men ærligtalt !? Urin !! Det luktet hvertfall slik :hungover: har nå sitter på gulvet i gangen, med hansker,hormolell og forbanna, vasket denne med ajax og skal etterhvert vaske den med vann og bittelitt(!!) klorin.

Hva tenker dere ? Kan jeg vaske den med klorin eller blir den ødelagt tror dere :( æææsj , syntes til og med det luktet i bilen når vi hentet den:confused::arghh::bag:
Ellers må jeg male den ! Mini skal liksom holde og kommer sikkert til å bite og slikke på den etterhvert - får helt angst av tanken på at mini skal få bakterier og rester av andres gris i munnen:arghh::nailbiting:

Yuuuck!! :hungover:

Hvordan materiale? Er den malt?

Kanskje prøve å vaske den med vann med salmiakk i? Få noen andre til å vaske den hvis du bruker klor eller salmiakk bare(og ikke bland de to!!) :) Hvis den blir ødelagt så blir den ødelagt. Enten så får du vaska den ren eller så vil du synes at den er ekkel for alltid og da får du ikke brukt den uansett tenker jeg :D

Yuuuck!! :hungover:

Hvordan materiale? Er den malt?

Kanskje prøve å vaske den med vann med salmiakk i? Få noen andre til å vaske den hvis du bruker klor eller salmiakk bare(og ikke bland de to!!) :) Hvis den blir ødelagt så blir den ødelagt. Enten så får du vaska den ren eller så vil du synes at den er ekkel for alltid og da får du ikke brukt den uansett tenker jeg :D
Det er en som er hvit malt tror jeg ja :shifty:
Vurderer å male den nesten etter jeg har vasket den :wtf: skal ta den med ut å skrubbe den med såpe å vann, deretter vann med litt klorin, skylde den og tørke den godt..... flasser den - månjeg jo bare pusse litt og male den hvit igjen :shifty:

Nekter og putte lille oppi den med urin rester hvertfall:arghh:

Det er en som er hvit malt tror jeg ja :shifty:
Vurderer å male den nesten etter jeg har vasket den :wtf: skal ta den med ut å skrubbe den med såpe å vann, deretter vann med litt klorin, skylde den og tørke den godt..... flasser den - månjeg jo bare pusse litt og male den hvit igjen :shifty:

Nekter og putte lille oppi den med urin rester hvertfall:arghh:

Æsj ja det skjønner jeg...

Vi har hvertfall brukt vann med salmiakk når vi har vaska malte dører, vegger og tak før vi skal male inne. Ingen maling som har flasset da. Klor vet jeg ikke helt hvordan funker på maling.. Du kan jo prøve deg frem på et lite område som ikke synes så godt, og se hva som skjer. Du får den nok ren :)

Æsj, ikke gøy! Håper du får den ren og pen så du kan bruke den. Kjipt når folk ikke gjør klart det de selger[emoji85]

Jeg brukte både klorin og overflatesprit (antibac) på den senga jeg kjøpte brukt. Gav blanke i at den kunne bli ødelagt egentlig, ville bare at senga skulle være ren til mini kom :P

Back
Topp