Brukt eller nytt?

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Med førstemann kjøpte jeg absolutt alt nytt.. Nå er jeg helt motsatt. Veldig lite nytt, og masse brukt. Har til nå kjøpt brukte klær, brukt vogn, bilsete, bæresele.. Alt er jo strøkent! Syns egentlig man sparer både miljøet og lommeboka ved å kjøpe brukt :)

Vi var begge studenter med dårlig råd forrige gang, så det ble mye brukt. Meste av det brukes på nytt igjen til denne :)

Til første kjøpte alt nytt,andre fikk noe brukt noe nytt!nå som kommer tredje har kjøpt alt brukt kjøpte ny vogna og madrass bare!

Til første arvet vi masse fra storesøstera mi:) Hu hadde jente fra før og jeg fikk jente. Denne gangen blir det nok en del nytt siden det er en lillebror i magen samtidig som at vi sikkert har mye kjønnsnøytrale klær etter storesøster:)

Jeg synes egentlig det er meningsløst å kjøpe alt nytt. Tenkte veldig som deg første gangen, men angrer på at jeg ikke kjøpte brukt vogn så jeg kunne prøvd en annen denne gangen (forandring fryder). Og Finn.no har jo blitt som en nettbutikk for oss med småbarn :)

Brukt er genialt:) jeg har brukt 1950kr til sammen på en søskenvogn med 2 hardbagger ved siden av, elektrisk vippestol, dun-vognpose, 6 esker med fiiine klær str 50-68, et par karusell spilledåser, moby wrap bæresjal og elektrisk brystpumpe ;) alt er strøkent og sparte meg for mange tusenlapper.

Har arvet myye...så det meste er vel brukt. Vogn også. Eneste vi kanskje kommer til å kjøpe nytt er madrasser, kanskje litt mer sengetøy.

Med førstemann kjøpte jeg absolutt alt nytt.. Nå er jeg helt motsatt. Veldig lite nytt, og masse brukt. Har til nå kjøpt brukte klær, brukt vogn, bilsete, bæresele.. Alt er jo strøkent! Syns egentlig man sparer både miljøet og lommeboka ved å kjøpe brukt :)

Ja enig:) god tanke og:)

Jeg elsker brukt!! :) syns brukte ting er helt gull, og liker et gjenbrukssamfunn! :)

Back
Topp