Brukt barnetøy

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
D1C07B6C-E19F-44D8-AA7C-7814B1013CE2.jpeg Noen som har peiling på hva som er normalt å ta? Skal legge ut litt klær på finn, hovedsakelig sommerklær. Det er 9 bodyer, 1 t-skjorte, 2 shorts, 1 badeshorts, 1 jumpsuit, 2 «snekkershorts», 2 solhatter og en caps. Så 19 plagg da. Men er så usikker på hva som er vanlig å ta. Selges som en pakke. Hjelpe hjelp :)

Dette lurer jeg på også :p

Spørs gjerne hvilket merke det er og, jeg har hatt problemer med å selge, så jeg har gidd vekk :p

Men ihvertfall 200 kr kunne du satt på den pakken, kanskje litt mer også skrive at det er åpent for bud? :)

Kanskje sjekke litt hva andre pakker inneholder og hva de går for?

Hvis det er litt dyrere tøy, type polarn o pyret, memini osv kan du gjerne legge det ut for seg selv å ta halv pris. Klær fra HM osv føler jeg man kanskje kan ta 20-25 kr per plagg for, og ikke for mye for en pakke.

Jeg hadde lett gitt 200kr-300kr hvertfall for en sånn pakke:)
Godt å høre! Tenkte i hvertfall 200kr. Må nesten legge det ut før sommeren er over :P er så greit å kunne spørre dere :)

Hvis det er litt dyrere tøy, type polarn o pyret, memini osv kan du gjerne legge det ut for seg selv å ta halv pris. Klær fra HM osv føler jeg man kanskje kan ta 20-25 kr per plagg for, og ikke for mye for en pakke.
Det er mest Lindex, litt hm, ett par hust&claire. Tenkte jeg skulle skrive det :) men da er hvertfall 200kr innafor? Kanskje skrive sånn hbo? Høres ut som jeg aldri har solgt noe på Finn før :P

Kanskje sjekke litt hva andre pakker inneholder og hva de går for?
Ja sjekket litt, og mange har pris per plagg, men de er nok også villige til å selge litt her og litt der. Jeg tenkte jeg bare skulle selge alt i ett. Skal se litt mer i morgen :)

Spørs gjerne hvilket merke det er og, jeg har hatt problemer med å selge, så jeg har gidd vekk :p

Men ihvertfall 200 kr kunne du satt på den pakken, kanskje litt mer også skrive at det er åpent for bud? :)
Ja det kan jeg jo skrive. Tenkte i hvertfall 200kr, for det er jo lite brukte klær til en del penger. Men ser jo den at barneklær ikke alltid selger, spesielt sommerklær.

Ja, prøv på hbo 200kr, det burde gå tror jeg :-)

Bomullstøy er ikke verdt så mye.

Back
Topp