Brukt ammepute, ekkelt?

Ga92

Flørter med forumet
Hei, damer. Synes dere det er ekkelt å kjøpe brukt ammepute..? Jeg har veldig lyst til å kjøpe en bbhugme ammepute, men synes det er en stiv pris på den. Ser det ligger en del brukte ute på finn til en rimeligere penge. MEN jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg synes det er ekkelt eller ikke. På den ene siden så kan jo trekket vaskes, men tenker på det som eventuelt trekker inn i puta av gammel melk, gulp og svette... Da synes jeg det virker litt ekkelt å dra denne med i min seng og la mine barn ligge på den... Er det kanskje verdt det å kjøpe en helt ny, eller er det bare prippent?
 
Jeg har kjøpt brukt [emoji4] men kjøper fra bestevenninnen min [emoji4]
 
Jeg kommer til å kjøpe brukt dersom jeg skal ha bbhugme, rett og slett pga prisen. Går vel an å ha ekstra trekk på? [emoji4]
 
Går det ikke ann å vaske puta? Evt sende på renseri hvis det hjelper for din del?
 
Hvis trekket kan vaskes hadde jeg ikke tenkt noe over å kjøpe brukt hvis man kan spare en del penger. Dyner og puter på hotell bl.a. blir jo ikke vasket, bare trekket.
 
Hvis trekket kan vaskes hadde jeg ikke tenkt noe over å kjøpe brukt hvis man kan spare en del penger. Dyner og puter på hotell bl.a. blir jo ikke vasket, bare trekket.

Helt enig! Jeg er veldig for å kjøpe brukt, og så lenge trekket kan vaskes bør det vel være greit? Du kan jo også prøve å finne en som ikke har vært så mye i bruk :).
 
Jeg kjøpte lite brukt av en venninne. Trekket er jo som du sier vaskbart. Tenker for egen del at det er helt greit :)
 
Jeg kjøpte brukt :) vasket trekket og tenkte ikke mer over det :p fikk den for 700,-
 
Jeg synes det er ekkelt! Så hvor mye, melk, gulp osv som kom på min selv om jeg prøvde å holde den ren. Heiv min egen ammepute etter jeg var ferdig med den. For meg er ikke ammepute der jeg vil spare penger.
 
Jeg synes det er ekkelt! Så hvor mye, melk, gulp osv som kom på min selv om jeg prøvde å holde den ren. Heiv min egen ammepute etter jeg var ferdig med den. For meg er ikke ammepute der jeg vil spare penger.
Enig. Utrolig mye som kan være i den som man ikke ser. Haha
 
Back
Topp