Bruksanvisning på vasking

Haha, han min trenger det definitivt ;) Han er truende til å vaske badet med grønnsåpe :P

Samboer trengte endel instrukser når jeg flyttet inn hos han. Han pleide blant annet å vaske hele do(også doringen en sitter på(!)) med DOKOSTEN(!)!!! O.o

Samboer trengte endel instrukser når jeg flyttet inn hos han. Han pleide blant annet å vaske hele do(også doringen en sitter på(!)) med DOKOSTEN(!)!!! O.o

Ææææææææsj!!!!!! No spydde eg litt i munn! Æsj og æsj! O.o !!!!

Nei, satser på han finner ut av det selv. Vil jeg ha det på min måte får jeg gjøre det selv ;)

Haha
Innser at min måte å vaske badet på er vesentlig mer lik mannens :p

Gubben brukar glassrens til ALT!!
Og det på fliser blir farleg glatt! :P

Nei, det er vel heller han som kommenterer hvordan jeg vasker.

Heldigvis har han fått med seg vaskerutiner fra forsvaret :p
Ser f.eks godt forskjell på klesskapa våre.. et har tellekanter og et har ikke :p

• Liker
Reactions: EJ
Samme her :p engang våtmopp på gulvet - smækk smækk, og litt jif på ALT annet og tørke av med tørkepapir, eller våtservietter om jeg er skikkelig lat en dag! Hahaha :p oooobs

Hugs at engangsvåtmopp servietter inneheld mykje drit ;)

Hugs at engangsvåtmopp servietter inneheld mykje drit ;)

Går ikke å slikker på baderomsgulvet mitt, så det går fint. Har vaskehjelp to ganger i mnd, hun vasker med bøtte og vann og hele sulamitten. Vil tro badet mitt er renere enn mange andre sine, selvom jeg bruker engangsvåtmopper :)

• Liker
Reactions: EJ
Samme her :p engang våtmopp på gulvet - smækk smækk, og litt jif på ALT annet og tørke av med tørkepapir, eller våtservietter om jeg er skikkelig lat en dag! Hahaha :p oooobs

Bruker ett eller annet det står universal på, sprayer og tørker med dopapir, bare å kaste i doen etterpå :) gulvet vaskes med grønnsåpe her da (ikke veldig ofte, det blir nemlig "vaska" mange ganger i uka med håndkle og det vannet N har plaska utover xD )

Går ikke å slikker på baderomsgulvet mitt, så det går fint. Har vaskehjelp to ganger i mnd, hun vasker med bøtte og vann og hele sulamitten. Vil tro badet mitt er renere enn mange andre sine, selvom jeg bruker engangsvåtmopper :)

Tenkte meir på evtuelle dyr og små barn :P

Haha. Min liste hadde definitivt vært mye mer detaljert. Og med farger ja!

Back
Topp