Brukket ribbein...

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
For ca 8-10 år siden brakk jeg det nederste ribbeinet på høyre side og det grodde skjevt. Nå har det brukket opp igjen pga økt press... Dette kommer jo ikke til å gro helt før lillemor er ute av magen å presset minsker. Det jeg nå er livredd for er hvordan jeg skal klare en fødsel med brukket ribbein... Det gjør jo sinnsykt vondt og nå holder jeg meg iro. Snakket med jordmor på helsestasjonen og hun sa at det ikke var så mye og gjøre. Det eneste de tar hensyn med er at de ikke trykker der under fødselen. Noen som har erfaring med dette?

isj , det hørtes ikke godt ut.. :( jeg har ingen erfaring meg brukket ribbein, men hørt at det er rimelig vondt.. God bedring til deg:)

Aij, det hørtes ikke noe gått ut, sikkert lurt at du holder deg i ro. Har heldigvis ingen erfaring med brukket ribbein og fødsel.. Hehe :p
Men du skal se at dem vet hva dem gjør når det er i gang :)

Tusen takk for de fine svarene:) Ja de vet nok hva som skal gjøres når det kommer til stykket:)

Føler med deg! Bristet brystbeinet i en bilkræsj. Å det var AU! når du har baby som presser på i tillegg, så blir det jo enda vondere. God bedring!

Huffda :( Høres fælt ut. Har hørt det er vondt ja!
Dumt at du må gå slik hele veien da. Men håper de ta rgodt vare på deg :)

Skal jo ikke lyge, det gjør ganska vondt:( Men så lenge jeg holder meg iro så går det greit:) Heldigvis kan jeg ta paracet:) Har lært meg og hekle så da har jeg noe og gjøre:)

Back
Topp