Brukernavn

Nordspire

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Hvorfor har så mange bare en bokstav og masse tall? Feks. H-154092.
Synes det er vanskelig å huske igjen hvem som er hvem:facepalm:

Det er de som har opprettet ny bruker, som har fått det automatisk og ikke fått endret navnet sitt enda :hello2

Ahh okei. Tenkte kanskje det var ikke innloggede skribenter .

Håper alle som vil stå på terminlisten også lager seg et ordentlig nick! Er så vanskelig når jeg ikke vet hvem som er hvem :facepalm:
Hva vil du anser som et ordentlig nick?
Jeg har bare fått et tildelt, men nicket passer meg godt og jeg har derfor ikke behov for å bytte.

Hele greia med dette forumet er vel at vi kan være anonyme, så om noen ikke husker nicket mitt går det heeelt fint :laughing002

Det er vel mer at det er enklere å skille " oktoberbaby23" og "persille" enn H-3909132 & H-3909142 :laughing002

Jeg har bare fått et tildelt, men nicket passer meg godt og jeg har derfor ikke behov for å bytte.

Hele greia med dette forumet er vel at vi kan være anonyme, så om noen ikke husker nicket mitt går det heeelt fint :laughing002
Ditt nick er jo gjennkjennbart

Fordi når jeg svarer J-4668843 og jeg en annen dag ser J-4668990 så tror jeg det er samme person. Kan bli litt merkelige samtaler av det:hungover:
Kan fremdeles ha anonymt nick, bare enklere å skille med forskjellig navn og profilbilde

Tror det er vanlig at ett av kriteriene får å bli satt opp på terminliste er at en må lage seg et nicknavn. Nettopp for å skille folk fra hverandre. Du forblir anonym selv om du kaller deg «potteplante123» istedenfor «bkno941» eller «H-40481984». :) Handler ikke om at en skal ha behov for å bytte nicknavn. :laughing002

Back
Topp