Bruker ungene sokker med antiskli på?

©Miss Fat

Gift med forumet
Lille M har det som regel, men merker med en gang ho ikke går med det at ho snofler og detter så lett. Oftest når ho går med bare strømpebukse da.

Hva bruker deres?

bruker bare vanlige sokker og har nesten alltid gjort det. Antiskli skal man jo helst ikke bruke nedi sko heller har jeg hørt så da hadde det blitt mye bytting. Men uansett ikke hatt behov for antiskli!

Begge deler. Jeg ser etter antiskli når jeg er ute og kjøper sokker, men synes det er litt vankselig å få tak i sånne jeg liker. Dvs LITE antiskli, men nok til at hun ikke faller under lek. De er ikke vanskelige å bruke i sko heller;-)

Fru Fortuna skrev:
Begge deler. Jeg ser etter antiskli når jeg er ute og kjøper sokker, men synes det er litt vankselig å få tak i sånne jeg liker. Dvs LITE antiskli, men nok til at hun ikke faller under lek. De er ikke vanskelige å bruke i sko heller;-)

ikke sagt det er vanskelig å bruke i sko,men fikk beskjed i sko butikk om at det ikke er anbefalt pga at foten da ikke får beveget seg riktig nedi skoen.

Vi bruker KUN antiskli, ellers slår hun seg helseløs... Hun har det så travelt og vi har glatte gulv, så vi har ikke noe valg.

Snekka skrev:
Vi bruker KUN antiskli, ellers slår hun seg helseløs... Hun har det så travelt og vi har glatte gulv, så vi har ikke noe valg.

bytt ut hun med han..... sånn er det her også

*Hot mama* skrev:

Snekka skrev:

bytt ut hun med han..... sånn er det her også

Takk for at det ikke bare er meg. Følte jeg "baby-fiserte" 2 åringen av de sokkene...

Her også prøver jeg å unngå de uten antiskli. Her burde jeg og hatt antiskli for jeg smalt rett i murveggen en dag her jeg skulle løpe fra kjøkken inn i stua 
(Vett jo at man ikkje bør løpe inne, men mi glemmer slikt innimellom..)
Kommer til å bruke antiskli så lenge det er sokkestr med det til ho:)

rilo skrev:
Her også prøver jeg å unngå de uten antiskli. Her burde jeg og hatt antiskli for jeg smalt rett i murveggen en dag her jeg skulle løpe fra kjøkken inn i stua 
(Vett jo at man ikkje bør løpe inne, men mi glemmer slikt innimellom..)
Kommer til å bruke antiskli så lenge det er sokkestr med det til ho:)

Finner 27-30 med antiskli på til eldstemann her så det skal holde ei stund. Forresten ingen problem med å finne sokker med knotter på...

Bruker ikke så mye antiskli nå lenger. Har noen fra tidligere som passer enda, men bruker de sjeldent :)

Sjeldent hun har antiskli.. noen sokker som har det.. vi handler sokker, uavhengig om det er antiskli eller ikke.. 

Vi har aldri brukt antiskli, men hadde noen liggende som jeg skulle prøve på Tassen. Da ble han sinna, for det var ekkelt og vondt emoticon
Så ingen antislisokker her i huset nei :)

Her har vi ikke bruk for antisklisokker, og ikke har vi brukt noe særlig av det heller.
Hun går stødig selv, og ikke løper hun innendørs helleremoticon

nate 85 skrev:
Her har vi ikke bruk for antisklisokker, og ikke har vi brukt noe særlig av det heller.
Hun går stødig selv, og ikke løper hun innendørs helleremoticon

Stødig har hun altid gått, men løpe skjer litt innimellom selv om de egentlig ikke får lov....

Har jeg ikke tenkt over. brukte det da hun lærte å gå, men nå bruker vi det hun har og det som er vasket og tenker ikke noe serlig over det.

Har jeg ikke tenkt over. brukte det da hun lærte å gå, men nå bruker vi det hun har og det som er vasket og tenker ikke noe serlig over det.

Kommer ann på om det er sokkene med eller uten antiskli som matcher resten av klærne hennes emoticon

Nei, hun har noen få par med antiskli, men bruker mest uten.
Går bare i strømpebukse hvis hun har skjørt eller kjole på seg. Det er for varmt å ha strømpebukse under vanlig bukse syns jeg

Miss Fat skrev:
løpe skjer litt innimellom selv om de egentlig ikke får lov....

Har de ikke lov til å løpe inne?

*yummymummy* skrev:

Miss Fat skrev:
løpe skjer litt innimellom selv om de egentlig ikke får lov....

Har de ikke lov til å løpe inne?

Hvis de "løper" forsiktig så de ikke skader seg så...

Back
Topp