Bruker storebror/søster vogn enda?

Snoefte

Forelsket i forumet
Her er lillegutt 2,5 år når han blir storebror og jeg lurer litt på hvordan vi skal gjøre det m vogn. Foreløpig er han veldig glad i å sitte i vogna og ikke klar for å slutte enda. Vil ikke slutte veldig brått heller når bittelille kommer, alle forandringer vil jeg på en måte være ferdig m en god stund før han blir storebror så det blir minst mulig nytt. Hvordan skal dere gjøre det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er storebror 2,5 nå.. Han er veldig glad i å bruke beina sine, og ønsker eller å gå enn å sitte i vogn. Vogna blir brukt fortsatt når vi skall handle eller gå lengre turer! Tror ikke det blir søskenvogn her...:)

når 2mann kom var 1mann under 2 år og det var ikke nødvendig med søskenvogn i det hele tatt, hu var så gla i å bruke beina, deilig å slippe søskenvogn, så satser på det nå også.
Venter uansett med det i så fall til vi ser det er nødvendig :)

Søskenbrett ville jeg gått for, dersom jeg hadde hatt en 2-3åring. Det er vel å få til de fleste vogner også?

Søskenbrett ville jeg gått for, dersom jeg hadde hatt en 2-3åring. Det er vel å få til de fleste vogner også?
Ja, det er nok det det blir.. vurderte litt søskensete, men da får jeg ikke brukt dypbagen og det syns jeg er litt dumt..

Iom at våre to gutter er snart 11 år og 9,5 år gamle, så kan vi vel si at de ikke bruker vogn ;) De slutta vel med vogn når de var rundt 2,5 år gamle.. mellom 2 og 3 i allefall.

Her er gutten går 2 1/2 år nå, blir 3 i november.
Og han liker helst ikke å sitte i vogn, har ikke gjort det på lenge.
Men kommer til å kjøpe sånn brett til å stå på hvis han blir trøtt i beina :)

Her blir det nesten 3 år mellom barna, så søskenvogn blir det ikke, men kommer nok til å kjøpe et brett han kan stå på hvis han blir sliten:)

Ja, ståbrett er nok lurt :-) vet ikke når det er vanlig p slutte med vogn heller, vi går en del turer og lillegutt er flink å går mye selv, men elsker vogna :-) blir 2 år og 5 mnd når lille kommer så han får heller låne skuldra til paps hvis det blir alt for gæli :-p ellers er det jo midt på vinteren så akebrett blir sikkert også mye brukt :-)

Back
Topp