bruker meg som smokk

babylykke nr2

Flørter med forumet
ja lillegutt bruker meg som smokk og det er slitsomt. har prøvd en del merker som han absolutt ikke vil ha. han bare brekker seg. noen som har tips?

noen barn vil jo rett og slett bare ikke ta smokk...har du prøvd både silikon og lateks  smokker? Noen barn prefererer jo den ene konsistensen foran den andre. Vet også at noen prøver å dyppe smokken i morsmelk eller sukkervann for å gjøre den spennende for ungen ;-) ...tulla vår må suge smokken inn i munnen, hvis jeg bare stapper den inn så brekker hun seg!

Hadde samme problem som deg, han ville ikke ta noen smokker og brukte/bruker meg som smokk! Han kan bruke mam sin latexsmokker, men bare de fra 06-36 mnder, vil ikke ha de fra 0-6 mnder Er ikke mye han vil bruke den akkurat, brekker seg han også, men som marian87 sier så må han suge den inn selv, liker Emmeth også, men er svært lite han vil ha smokken. Jentene tok smokken fra dag en og brukte den MYE! 

Hadde samme problemet her også og jeg ble så sår av det.Han her i huset ville heller ikke ta smokken, men etter å ha dyppet den i sukkervann 2-3 ganger, så tar han den nå uten noe på. Sutter på den som om det står om livet. emoticon
Har forøvrig avent-smokk 0-3 mnd.
Har prøvd Dr.Brown's smokk, sånn som er trykket inn på undersiden og skal være så anatomisk korrekt og greier, men den mister han hele tiden taket på, så da blir jeg bare løpende frem og tilbake for å gi ham den.

Marian87 skrev:
noen barn vil jo rett og slett bare ikke ta smokk...har du prøvd både silikon og lateks  smokker? Noen barn prefererer jo den ene konsistensen foran den andre. Vet også at noen prøver å dyppe smokken i morsmelk eller sukkervann for å gjøre den spennende for ungen ;-) ...tulla vår må suge smokken inn i munnen, hvis jeg bare stapper den inn så brekker hun seg!

ja eg veit bare håper eg finner en smokk han vil like for dette er slitsomt og sårt.
har ikkje prøvd latex for dei selger det ikkje her i byen, men har bestillt på nettet. jenta mi likte bare trøst sine som er runde når ho var på den alderen. så håper han vil like dei.

Jeg har samme problemet her! Begynner å bli sår...de eneste gangene hun tar sutten er når hun sitter i bilstolen eller i vogna....ellers så så blir hun kjempesint viss jeg prøver sutten :/

Skal jeg bare være tøff å "tvinge" henne til å ta sutten ellers også!?

Back
Topp