bruker man fragmin og albyl-e samtidig?

bleiesmurfen

Elsker forumet
riksen ville at jeg skulle begynne på pergo neste syklus, men neste syklus kom visst ikke [:D]
testet positivt i går!
4 dager før forventet mens, men jeg testet positivt på el-test på dag 12, så syklusen var nok litt kortere denne gangen. litt svak, men helt klart positiv test x 3 [:D] (2 billig tester + clearblue)

MEN jeg har jo mistet 6 ganger, så nå er det om å gjøre å få det til å gå bra [&:]
forrige gang jeg mistet brukte jeg crinone og albyl-e og fikk beskjed om å bruke det neste gang også.
men hittil er jeg fulgt opp (vel, oppfølging er vel egentlig en vits [8|]) ved mitt lokale sykehus, men er nå henvist riksen.
derfor ringte jeg riksen for å høre om jeg skal gå på crinone og albyl som sykehuset sa, eller om de hadde en annen mening. en hyggelig dame ville at jeg skulle ta Fragminsprøyter også denne gangen, siden det ikke funket med crinone og albyl sist. hun mente vi måtte gjøre alt vi kan! så jeg fikk resept på det [:)]

Men jeg glemte å spørre om jeg skulle ta Fragmin i TILLEGG til albyl-e [8D]
og nå får jeg jo ikke spurt om det før på mandag [&:] noen her inne har kanskje erfaring med det?

noen som vet? [8|]

Neimen, gratulera så masse med positiv test bleiesmurfen!![:)]
Ang. det du spør om, så har eg ingen aning[&:] men håper andre har[:)] *dytter opp*

åååå.. bleiesmurfen!! Tenk at du er gravid igjen. Måtte det holde seg i den trygge magen din 8 mnd til!!!!!!!!! Kan ikke svare deg på det du lurer på, men du skal vite at jeg virkelig unner dere at spiren sitter fast nå!!!!! Krysser fingre og tær og alt for det!![:)]

hei og gratulera så mye[;)] tørr ikke svare deg på det angående medesinene, men håper noen andre kan hjelpe deg[;)]

ORIGINAL: t.t.h.

hei og gratulera så mye[;)] tørr ikke svare deg på det angående medesinene, men håper noen andre kan hjelpe deg[;)]

ORIGINAL: [miss]

Neimen, gratulera så masse med positiv test bleiesmurfen!![:)]
Ang. det du spør om, så har eg ingen aning[&:] men håper andre har[:)] *dytter opp*

Aner ikke jeg heller, men GRATULERER så mye med spira!!!!! Måtte den holde seg der i 9 måneder denne gangen[:)]

Takk jenter! [:D]

Gratulerer med positiv test[:)] Håper inderlig det går bra denne gangen Kan dessverre ikke hjelpe deg med det du lurer på, håper noen kan eller at du får svar på mandag[:)]

jippi, gratulerer så mye, og nå krysser jeg fingrene for at dette går veien, det fortjener du såååå utrolig mye.

Jippi ya ye!! [:D] Du er gravid!! [:D] Hurra for bleiesmurfen!

Synd at ingen vet så mye om de medisinene du skal gå på.. men nå har jo ikke Nesing svart enda så det er enda håp, hun kan jo litt om alt vet du [;)]

Uansett, lykke til i svangerskapet.. denne gangen SKAL det gå bra [;)]

Takk jenter [:)]
veldig hyggelig å se at så mange blir så glade på mine vegne [:)]

og denne gangen skal det gå bra! jeg gjør i alle fall alt i min makt [&:]
knasker vitaminer og folat, setter sprøyter (au[8D]) og har kuttet ut cola, kaffe og te. unngår koffein som pesten [:D] og gubben har fått beskjed om at sex er uaktuelt på en stund [:D]

føler meg tryggere med oppfølging fra riksen, og fordi vi prøver noe vi ikke har prøvd før [:)]
også har vi bestemt oss for å tenke positivt! vi skal glede oss og ikke si/tenke "hvis det går bra" [&:]

Må gratulere deg her også! [:D]

Back
Topp