Bruker helgen på å bytte rom *oppdatert med bilder*

plysj

Gift med forumet
Da er gubben også i hus, han syntes det ble fint, og syntes det var deilig at jeg har gjort denne jobben hehe. Så slipper han. Men det han ikke vet, er at boden i kjelleren må ryddes igjennom, og den jobben blir hans hihi[;)]
Her er bildene! Det er ikke de beste bildene, men det får bare være hehe. Er ikke helt ferdig da, litt rot igjen i øverkøya, og bildene er ikke hengt opp. Men det meste er gjort! (kasta forresten to esker med papp, og en søppelsekk med generelt søppel..puh..)

Og jeg fikk satt bokhylla inni skapet, sparte litt plass der hehe!
Victoria syntes dette var kjempespennende!!

Og til slutt, ett par skrytebilder av søstrene glup[;)]

______________________________________________________________________________________
Samboern er i København i utdrikkningslag, så jeg skal overraske han med å gi oss mindre soverom hehe! Vi har snakket om å bytte rom med Victoria en stund nå, men skulle vente til jeg var ferdig med natt amming, og planen var å gjøre dette i sommer...

Men i går fikk jeg en kompis til å hjelpe meg å demontere dobbelsengen og køysengen(dæven for ett mareritt), og flytte dem + montering. Så nå ser det bomba ut her! Vårt soverom er nå nesten uten gåplass, for rommet er så lite. Jentenes rom blir nok kjempebra! Mye blir kastet, noe pakket vekk, noe gis vekk. Har altfor mye som er ødelagt, ikke blir brukt osv.

Victoria er hos svigers, hun kommer hjem i kveld, og vet ingenting om dette. Så det blir SÅ kjekt å se reaksjonen når hun får se sitt flotte nye rom. Og ikke minst at lillesøster skal sove sammen med henne fra nå av, og ikke sammen med mamma og pappa!

Når jeg er helt ferdig (eller så godt som), kan jeg oppdatere med bilder[:D]
Har ingen bilder fra før jeg begynte prosjektet, men jeg kan fortelle at det var overfylt og trangt på begge rom hehe.

Så spennende - litt av en overraskelse for de andre da! Tøft å gjøre sånt, og håper alle blir fornøyd med den nye løsningen! [:D]

Ommøblere og bytte rome r så gøy!! [:D] Kjempespennende å se hvordan det blir da.. [:D]
Håper samboer'n blir fornøyd og.. [:)]

wow for en jobb du har gjort!! kjempeflink!

Flink du er! Blir gøy å se hvordan det blir [:D]

Blir sikkert kjempe bra. Barna trenger jo større rom for å bevege seg på også[:)]

ORIGINAL: Booberella

Ommøblere og bytte rome r så gøy!! [:D] Kjempespennende å se hvordan det blir da.. [:D]
Håper samboer'n blir fornøyd og.. [:)]

Så spennende! Det blir sikkert kjempefint for jentene med større rom da! Gleder meg til bilder!

*dytte knuffe*

ser ut til å bli helt supert dette - kommer de hjem i dag eller?

Victoria kom hjem i går, og hun sa bare "oi" med store øyne, og gikk så rett til verks med å utforske hehe.

Anders kommer i dag ja, flyet lander kl 11:35 *gisp*

Såg ut som det blei veldig fint! Herlig at ungene har litt mer roteplass..? [8D][:D]

ORIGINAL: Booberella

Såg ut som det blei veldig fint! Herlig at ungene har litt mer roteplass..? [8D][:D]

hehe ja sant[;)]
litt greit at det ikke blir så mye leker i stua[:D]

Så kjekt med litt forandring også da - håper mannen blir fornøyd også[:)]

Det ble kjempefint! Kan tenke meg det var godt å få rensket opp litt[:D]

Så koselige bilder av jentene dine. Kjempefine er de.

Tipper de andre ble overrasket når de fikk se hva du hadde gjort. Ble samboeren din fornøyd med jobben du hadde gjort eller?

Takk for det!

Jepp, han ble ganske lettet da han så hva jeg hadde gjort hehe. Så slipper han jo å være med på det[;)]

Back
Topp