Bruker du virkelig MSN?

OdaM

Elsker forumet
For meg tilhører MSN 13-16 års alderen. Web cam, smileys og chatting. Hvorfor bruker du ikke facebook istede?

Bruker det,ja [:)]Fordi det ikke er alle kontaktene mine som har FB [;)]
OG fbchatten er stadig mongo [:@]

Fordi jeg feks bruker det til å chatte med tanteungene mine! [:D]

Msn er jo bare et chatteprogram på helt lik linje med facebookchatten/google talk/ etc. Ser ikke hvorfor det er mer fjortiss enn de andre?

Skjønner ikke hva som er fjortis med det.. Samma hvor man chatter, vel?

Jeg bruker bare facebook da, for jeg har alle jeg vil snakke med der.

ORIGINAL: Miss Claymore!

Jeg har ikke msn, ikke er jeg på facebook heller. Enkelt og greit[8D]

.. men det er ikke til å legge under en stol at jeg har facebook da[8|] kan liksom ikke IKKE ha det

Bruker det kun for å snakke med broren min, han har ikke facebook.

Bruker det veldig lite,nesten aldri..

snakker med mamma og svigermor på msn, så den må jeg beholde[8D] hadde det ikke vært for de to skravlehønene så hadde den vært slettet

Ja, det bruker jeg virkelig. Og tror jeg kun har en på vennelista mi som er fjortiss. De fleste jeg har der er vel 30-45.

Bruker det hvis noen ber meg komme innpå..[8D] Utenom så glemmer jeg det egentlig[:)]

MSN er mye mer stabilt enn fb chatten, men jeg er blitt så lat så glemmer å logge meg på, men foretrekker egentlig å chatte på msn! Jeg blir 38....

ORIGINAL: Lissyjane

Fordi facebookchatten vedig ofte er treg. Jeg bruker MSN fordi det går fortere. Og når man har familie og venner som bor på andre kanten av landet,så er webcam helt genialt. Da kan man få se niesene sine, nevøene sine, ungene til vennene dine eller hva det måtte være. Man MÅ jo ikke ha masse smileyer, og det er ikke alle som bare sitter og fjaser på MSN. Dessuten er det mye lettere å se når noen skriver til deg på msn eller på FB når man holder på med andre ting på nettet.

signerer alt her egentlig:) Men bruker den sjeldnere nå enn før da[:)]

Nei, har ikke brukt MSN på lenge. Men det er ikke snakk om år siden jeg brukte det sist altså. Greit i forhold til bilder osv, men nå er jo facebook MYE bedre. 

ORIGINAL: Lissyjane

Fordi facebookchatten vedig ofte er treg. Jeg bruker MSN fordi det går fortere. Og når man har familie og venner som bor på andre kanten av landet,så er webcam helt genialt. Da kan man få se niesene sine, nevøene sine, ungene til vennene dine eller hva det måtte være. Man MÅ jo ikke ha masse smileyer, og det er ikke alle som bare sitter og fjaser på MSN. Dessuten er det mye lettere å se når noen skriver til deg på msn eller på FB når man holder på med andre ting på nettet.

Har du prøvd skype? Den er ypperlig til slik familieprat! Jeg har også hele familien på andre sida av landet og vi snakkes ofte over Skype, og snuppa får
holde vedlike kontakten med min side av familien[:)]

Som den enkle, ensformige og kjedelige sjelen jeg er elsker jeg faktisk msn. [:D] Har bare folk på min egen alder på vennelista også. De er sikkert like blåst som meg. F.eks Lissy... [8D]

Nja altså... nå er ikke jeg den yngste her inne, men jeg bruker msn ja. Nå er facen ustabil ofte og ikke så oversiktlig. I tillegg er det lettere å dele dokumenter med andre kjapt og greit... [:)][:)]

Og når jeg sitter her alene om kveldene er det koselig tidsfordriv!!![:D]

Back
Topp