Bruker du ull på barnet/barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Jeg kommer ikke over at hun bruker str 92!!!?!! :p herlighet! Her er 74 fortsatt litt stort liksom. Flotte snuppa di ❤️

Ikke jeg heller?! Men jeg tror det har noe med lengden på overkroppen hennes å gjøre? For jeg er også sånn i størrelser på klær. Jeg passer vel egentlig str s, men det blir for kort...
Hun passer str 75/80 i bukser...
:D nydelig jenta mi ja :D jeg sto opp med henne i dag tidlig... Såååå blid var hun da jeg kom inn på rommet hennes. Sto i senga og ventet på meg :D

• Liker
Reactions: BMC
Ikke jeg heller?! Men jeg tror det har noe med lengden på overkroppen hennes å gjøre? For jeg er også sånn i størrelser på klær. Jeg passer vel egentlig str s, men det blir for kort...
Hun passer str 75/80 i bukser...
:D nydelig jenta mi ja :D jeg sto opp med henne i dag tidlig... Såååå blid var hun da jeg kom inn på rommet hennes. Sto i senga og ventet på meg :D
Ja hun må jo være veldig lang i overkroppen:p mini var 70cm på 8mnd kontrollen og bruker 68/74:p får nå håpe hun kan bruke 92 en gooood stund nå da:p

Mer og mer nå når det blir kaldere ;) Han er en bakerovn i seg selv, så svetter i ull om det er varmt ute :p

Er det varmt hos dere da? Her er det ikke varmt lenger, er stort sett 10 grader eller mindre.

I 10 grader svetter han i ull under dynen, men er helt fin i bomull :) Men de dagene med kraftig vind og 4-5 grader fikk han ullbody på seg ;)
Varierer fra dag til dag her nå, fra 4 grader til 14 :p Ikke lett å bli klok på ;)

Back
Topp