Bruker du solhatt ute nå?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Vurderer noe å ha på hodet ute nå som det er så mye sol.

Hva hadde du valgt av disse:
- caps
- stråhatt
- sånn solskjerm, nesten som caps uten toppen på hodet.

Eller noe annet?
 
Bøttehatt [emoji106] de selger noen på Europris feks som er helt like de mini på 10 måneder bruker, bare for voksne.
 
Det har ikke engang slått meg at det kunne vært en ide :eek:
 
Ja jeg kjenner det etter disse ukene med tørke og skarp sol, at jeg trenger noe på hodet.

Så er spm hva [emoji23]
 
Blir litt capsbruk. Liker egentlig ikke å ha noe på hodet men kjenner det trengs når vi er ute i timesvis
 
Jeg bruker caps, både på jobb i barnehagen og når jeg er ute i sola hjemme. I tillegg til at jeg lett blir svidd i hodebunnen har jeg en tendens til å bli uvel om jeg ikke beskytter hodet. Ligger jeg i solseng har jeg et lett sjal rundt hodet om jeg kjenner det koker :)
 
Er jeg mye ute i steikende sol så bruker jeg som regel en hatt, jeg blir fort solbrent i hodebunnen. Varierer mellom caps, og sånn vanlig hatt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare hatten [emoji23]
 
Jeg bruker caps litt av og til, syns stråhatt er kult på de som kler det og har rette stilen. Jeg har vel en mer sporty enn klassisk stil, så caps er mer greia for meg.
 
Har prøvd alle de tre alternativene men klarer ikke ha noe på hodet. Blir så varmt og klamt. Sånn skjerm klemte for mye. Og på den tiden var det litt in, men ikke nå. Stråhatt er vel en av de bedre. Men føler liksom man må tilpasse antrekket også. Stråhatt til kjole og bikini på standa, caps til trening ol
 
Har to solhatter(stråhatt), må bruke de ellers blir jeg utrolig solbrent selvom jeg smører nærmere en gang i timen, har veldig sensitiv hud.

Syns ikke jeg ser så mange andre med det da dessverre
 
Bruker caps når jeg er på trilletur på formiddagen. Tar det som treningstur og har da på treningstøy og caps passer derfor fint. Turer lengre utpå dagen blir det som regel ingen ting på hode, men evt solbriller.
 
Nei, har så tykt og masse hår at da hadde jeg nok strøket med av varmen:p

Min mor bruker mye solhatt, både stråhatter og i stoff. Hm har ofte en del:)
 
Er på jakt etter en! Fant en jeg likte veldig på cubus, men den kostet 399 så ble uaktuelt å bruke så mye på en hatt..
 
Back
Topp