L Linselusa Forumet er livet VIP 26 Okt 2014 #1 Jeg bruker så og si litt sminke hver dag. Men idag er en sånn daffe-hjemme-dag, så da blir det null sminke
Jeg bruker så og si litt sminke hver dag. Men idag er en sånn daffe-hjemme-dag, så da blir det null sminke
LittleBiii Forumet er livet 26 Okt 2014 #2 Ikke hver dag.. Går nesten aldri med sminke hjemme Men tar som regel på litt sminke om jeg skal ut eller når jeg skal på jobb
Ikke hver dag.. Går nesten aldri med sminke hjemme Men tar som regel på litt sminke om jeg skal ut eller når jeg skal på jobb
M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017 26 Okt 2014 #4 Nei, ikke hvis jeg er hjemme hele dagen. Ellers bruker jeg bare en fuktighetskrem med litt farge og maskara.
Nei, ikke hvis jeg er hjemme hele dagen. Ellers bruker jeg bare en fuktighetskrem med litt farge og maskara.
Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Juli13-jentene Januarskatter 2015 VIP 26 Okt 2014 #5 Nei, bruker ikke sminke hver dag.
RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 26 Okt 2014 #6 Nei, bare om jeg skal bort eller på jobb
? !! Forumet er livet VIP 26 Okt 2014 #7 Bruker sminke om jeg skal noe! men skal jeg bare være hjemme, så orker jeg ikke og styre med det!
Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017 26 Okt 2014 #9 Bruker aldri sminke
onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020 26 Okt 2014 #11 Det gjør jeg føler meg naken uten sminke men har jeg daffe dag så blir det bare maskara
Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn * Fra frø til Juliblomst 2015 * Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* 26 Okt 2014 #12 Bruker sjelden sminke i det hele tatt kanskje maskara om jeg skal på fest
Veronica 1991 Brian Aleksander <3 Januarhula 2014 26 Okt 2014 #13 Stort sett då gjør jeg det har jeg planer om å bare være hjemme uten besøk dropper jeg å sminke meg
stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2015 26 Okt 2014 #15 Lufter sminken veldig sjelden, kun hvis jeg skal ut av "byen"
FrkFant Elsker forumet Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3 26 Okt 2014 #16 Nei. Pleier å sminke meg hvis jeg skal på jobb, skole eller noe sosialt, men de dagene jeg kun er hjemme evt. en tur på butikken e.l. dropper jeg det.
Nei. Pleier å sminke meg hvis jeg skal på jobb, skole eller noe sosialt, men de dagene jeg kun er hjemme evt. en tur på butikken e.l. dropper jeg det.
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 26 Okt 2014 #17 Nei, spesielt ikke nå som jeg er sykemeldt og kler meg som en potetsekk med joggebukse og mannens hettegenser.
Nei, spesielt ikke nå som jeg er sykemeldt og kler meg som en potetsekk med joggebukse og mannens hettegenser.
Trollveitja Elsker forumet 26 Okt 2014 #18 Nei, hender seg jeg pynter meg med markerte øyenbryn (de er så lyse) og maskara. Ser knapt sminket ut, men freshere
Nei, hender seg jeg pynter meg med markerte øyenbryn (de er så lyse) og maskara. Ser knapt sminket ut, men freshere
Zniri Elsker forumet 26 Okt 2014 #19 Har sjeldent en hel dag hjemme så ja, jeg gjør vel egentlig det #Happyface fra appen#
Kakedeig Forumet er livet Septembermødre <3 Sommerfuglene 26 Okt 2014 #20 Nei bare når jeg skal noe. Når jeg er hjemme med babyen og bare skal ut på kortere tisseturer med hunden, så gidder jeg ikke sminke meg.
Nei bare når jeg skal noe. Når jeg er hjemme med babyen og bare skal ut på kortere tisseturer med hunden, så gidder jeg ikke sminke meg.