Bruker du sminke hver dag?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Jeg bruker så og si litt sminke hver dag.
Men idag er en sånn daffe-hjemme-dag, så da blir det null sminke

Ikke hver dag.. Går nesten aldri med sminke hjemme :P Men tar som regel på litt sminke om jeg skal ut eller når jeg skal på jobb :)

Nei, ikke hvis jeg er hjemme hele dagen. Ellers bruker jeg bare en fuktighetskrem med litt farge og maskara.

Bruker sminke om jeg skal noe!:) men skal jeg bare være hjemme, så orker jeg ikke og styre med det!

Det gjør jeg :) føler meg naken uten sminke :p men har jeg daffe dag så blir det bare maskara :p

Bruker sjelden sminke i det hele tatt :p kanskje maskara om jeg skal på fest :)

Stort sett då gjør jeg det :) har jeg planer om å bare være hjemme uten besøk dropper jeg å sminke meg :)

Nope

Lufter sminken veldig sjelden, kun hvis jeg skal ut av "byen" :p

Nei. Pleier å sminke meg hvis jeg skal på jobb, skole eller noe sosialt, men de dagene jeg kun er hjemme evt. en tur på butikken e.l. dropper jeg det.

Nei, spesielt ikke nå som jeg er sykemeldt og kler meg som en potetsekk med joggebukse og mannens hettegenser. :P

Nei, hender seg jeg pynter meg med markerte øyenbryn (de er så lyse) og maskara. Ser knapt sminket ut, men freshere :)

Nei bare når jeg skal noe. Når jeg er hjemme med babyen og bare skal ut på kortere tisseturer med hunden, så gidder jeg ikke sminke meg.

Back
Topp