Bruker du sminke hver dag?

Ja [:D]
Føle meg naken visst ikkje [8D]

Ikke hvis jeg bare skal være inne, alene. Men jeg tror kanskje jeg trykka feil og svarte Ja men bruker lite [:-]

Ja, men ikke om jeg skal være inne og ikke får besøk [;)]

Ja, men ikke om jeg skal være inne og ikke får besøk ;)

Bruker maskara hver dag.

ORIGINAL: lillebebis

Ja, men ikke om jeg skal være inne og ikke får besøk ;)

Pleier bare å sminke meg visst jeg skal pynte meg.. Men skulle ønske jeg var flikere... Og da bruker jeg bare mascara, øyenskygge og liner..

Bruker sminke viss jeg skal på jobb og ut for og handle osv! Men ikke når jeg skal på trening og ikke viss jeg bare er hjemme :)

huff, føler meg naken uten ja, ser forøvrig dødssyk ut uten[X(] Men jeg gidder ikke sminke meg om jeg bare skal være hjemme. henger på litt gammel sminke fra dagen før da, hehe!!!

ingen av de passet helt til meg.
Jeg er på nei. Men er jo ikke slik at jeg bare gjør det når jeg skal pynte meg, gjør det jo ofte i hverdagen også, men ikke når jeg slasker[:D]

Nesten hver dag. Har mørke bryner og vipper så er ikke så avhengig da.

Noen dager i veka[:)]

e på nei
Men er jo ikke slik at jeg bare gjør det når jeg skal pynte meg, gjør det jo ofte i hverdagen også, men ikke når jeg slasker

Sminker meg i perioder jeg [8D]

Så lenge jeg jobba med kunder face-to-face sminka jeg meg daglig, og når jeg jobba hos Aker Solutions.. Men da jeg jobba med kundeservice på telefon og mail var det bare i spes. anledninger - og nå gidder jeg hvertfall ikke hvis jeg ikke skal noe spes [8D][8D]

Njaa, stort sett. Men hender jeg drar  til butikkel e.l uten sminke også. Og bruker ikke hvis jeg bare skal være inne og ikke får besøk.

Og når jeg jobber bruker jeg ikke sminke da det er strengt forbudt på jobben min;)

ORIGINAL: Monica89

Ikke hvis jeg bare skal være inne, alene. Men jeg tror kanskje jeg trykka feil og svarte Ja men bruker lite [:-]

sign[8D]

ORIGINAL: Mexxie

Ja, men ikke om jeg skal være inne og ikke får besøk [;)]

Jepp, sjelden jeg ikke bruker. Solfyllte dager hvor jeg skal sole meg har jeg lite sminke på, og hvis jeg er brun [;)]
Bruker en del også.

Back
Topp