Bruker du smertestillende som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Bruker du smertestillende som gravid, eller har du litt høyere terskel enn til vanlig? :)

Prøver å ikke bruke noe, så langt har det gått greit.

Jeg prøver å unngå, men tar 500 paracet kanskje en gang i uka da hodepinen har vart fra morgen til kveld..

Jeg har tatt endel paracet i korte perioder, ihht til anbefalt bruk. (Kraftig tannverk, ingen vei utenom skal man ikke klikke i vinkel). Holdt meg langt unna ibux.

Har måttet ta et halvt gram pga kraftig hodepine, men det hjalp ikke spesielt godt eller lenge, men nok til at jeg klarte å sove litt. Ellers har jeg høyere terskel enn vanlig..

Svært høy terskel. Skal ha ganske store smerter før jeg tar Paracet. Har styrt unna kvalmestillende også, selv om legen skrev ut til meg. Jeg er sykemeldt og da kan jeg helle være kvalm. Tør ikke.

Jeg sliter med mye leddsmerter så tar vanligvis en del smertestillende. Men nå når jeg er gravid har jeg kun tatt Paracet to ganger. Så her er terskelen myyye høyere :)

Lå med lammende hodepine å søndag. Var ute av senga kanskje to timer fra jeg våknet kl 9 til jeg stod opp etter lur nr ? kl 18.30..
Hadde like ille hodepine og da orket jeg ikke mer, så tok en Paracet.

Har generelt sett høy smerteterskel og går lengst mulig uten medikamenter [emoji4]

Tatt kanskje 4 Paracet til sammen, så langt. Men da pga kraftig hodepine som har gjort at jeg ikke har fungert.

Idag er første dagen med lammende hodepine, har aldri hatt så vondt i hodet. Har vært ute i sola i hele dag, noe jeg har vært i flere uker nå. Vurderer å ta en Paracet nå

Tok en paracett i starten da jeg hadde en dag med kraftig hodepine. Etter dette har jeg pint meg igjennom det som har vært, men brukt et par prostafen etter anbefaling fra lege. Sluttet nå å skal klare meg igjennom resten av kvalmen uten :yuck::shy:

Har vært nødt til å ta Paracet noen ganger...
er til vanlig plaget med kraftig og hyppig migrene. Er noen sjeldnere nå, men de får anfallene jeg har hatt har jeg prøvd meg på Paracet. Kan ikke ta de andre medisinene mine.

Back
Topp