Bruker du rynkekrem???

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Jeg har såvidt passert 30 år, og har allerede nå rynker rundt øynene. Iallefall ser det slik ut.
Så i dag har jeg gått til innkjøp av en anti-age eye creme... Nedtur!!!

Hvordan er det med deg?

rynkekrem nei. :p trenger ikke det når man er feit. :p så gruer meg litt til en slankekur for da tror jeg ikke det hjelper med sparkel etterpå engang. :p

Finnes det rynkekrem som faktisk funker da? Såfall skulle jeg nok hatt no :p

Jepp, nettopp begynt. 29 år. Hadde en kriseopplevelse i speilet en natt. Kjøpte No7 protect and perfect. Syns den funker jeg!

Nei,jeg bruker ikke ANTIrynkekrem.. Bruker øyekrem da :-) Så lenge rynkene er ca 90% smilerynker så er jeg fornøyd jeg.

Og jeg nærmer meg 40, og har IKKE kjøpt rynkekrem!;)
Har ikke tro på at en krem kan fjerne rynker heller...

Bruker på øynene:-)

Kremer kan nok ikke fjerne rynker, men kanskje forebygge? Jeg tar ingen sjanser, rynkekremen ble kjøpt inn da jeg ble 25 år, sju år senere ser jeg nå sju år yngre ut :p

Nei bruker det ikke. Men har heller ingen tro på at det virker :p

Bruker det ikke og kommer nok heller ikke til å bruke det, kroppen får eldes i det tempoet den vil :-)

rynkekrem nei. :p trenger ikke det når man er feit. :p så gruer meg litt til en slankekur for da tror jeg ikke det hjelper med sparkel etterpå engang. :p

Har man ikke rynker hvis man er feit??? Det stemmer ikke på meg iallefall..

Jeg fikk høre en gang att etter fylte 25 år burde man bruke sånne kremer for å forebygge:-) men har ikke begynt selv enda.. men burde vel gjøre det:-)

Jeg er 27, og jeg bruker krem mot rynker.

Back
Topp