Bruker du parfyme?

Vand

Forumet er livet
inspirert av tryll of course[8D]

Hva bruker du og hvor ofte? Forskjellige til forskjellige anledninger kanskje?[:)]

Bruker det kun på fest.. Hvis jeg husker det.. [8D]

For tiden har jeg vel disse:

ikke nå når jeg har liten baby... 

elsker slike tråder[;)][:D]

ska me se..

nå vil jeg ha beat fra burberry og clean sin laundry fresh. pafymer jeg har hatt og har: miracle fra lancome(hatt den 5 ganger,den beste !) stella machartney, este lauder-dreams, light blue fra D&G, narsicso rodriques osv osv..gidder ikke ramse opp alle,er så mange[:D][8D]

ja, bruker escada sin til daglig.. ( sommervarianten) har flere jeg ikke bruker så mye..

JAAAA, det gjør jeg[8D]

Nina R.. etterleant på jobb.
Armani eller jean paul på party party[:D]

Hvorfor ikke Tauza??[8|] Aldri tenkt over det liksom..

Jeg bruker Davidoff cool water summer et eller annet. Deilig og frisk og minner om sommer!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Hvorfor ikke Tauza??[8|] Aldri tenkt over det liksom..

Jeg bruker Davidoff cool water summer et eller annet. Deilig og frisk og minner om sommer!![:D]

er nok pga babyen elsker mors naturlige lukt å kjenner henne igjen på denne :)[:)] og det kan bli litt sterkt om man har mye parfyme på.  davidoff cool water er good[;)]

jeg liker ikke at babyer lukter parfyme..de gnurer jo i deg hele dagen så har du på deg parfyme så har babyen det også. 

Jeg bruker ikke parfyme til daglig pga jobben, men hverdagsparfymen er Hugo boss - red og den andre som er rund[8D]

har jean paul og poison men liker ingen av de[8D] Så da blir det bare Red på fest også[8D]

ORIGINAL: TauZa

jeg liker ikke at babyer lukter parfyme..de gnurer jo i deg hele dagen så har du på deg parfyme så har babyen det også. 

Jo, sant det. Aldri tenkt over det.. Føler jeg stinker uten...[8D][;)]

Hver dag, men nå bruker jeg kun bak i nakken pga Neo. [:)]

Juicy coutoure hver dag også hot coutoure fra givenchy, men den er tom nå. [>:] Må få kjøpt ny...

bruker det ikke så ofte..
men bytter på disse:

Versace bright crystal
Nina Ricci
escada ocean lounge

[;)]

jupp, bruker jàdore vanlig og burberry til fest[:)]

Jeg har aldri fått greie på å bruke to parfymer samtidig, for meg blir det helt feil[8D] så ên om gangen her[:)] for øyeblikket er det chanel chance det går i. Bruker ofte bare "hårsprayet" (parfyme au cheveux) til daglig og så heller begge deler til fest (som jeg aldri går til da[8|]).

Har to jeg veksler mellom for variasjonens skyld, og fordi jeg liker begge like godt...
Bruker parfyme hver dag jah.. [:)]

Bright diamond (VERSACE) (eller hva den heter) og sååå... en eller annen Blossom (DKNY)

Her brukes: Lolita Lempicka, Donna Karan - Cashmere Mist, Dolce Vita, Hot - Beyonce, Heiress - Paris Hilton og en haug av andre.....elsker parfymer![:)]

Back
Topp