Bruker du ofte neglelakk?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Jeg er flinkere på vår/sommer enn vinteren... Nå haar jeg beige på fingrer og tær. Men liker knæsje farger, når jeg blir brun :-)
Hva med deg?

Kun om sommeren her, og stort sett kun på tærne. Liker freshe pasteller på tåneglene, da blir de litt mindre ekle :p
Legger helst fransk manikyr på hendene om jeg skal noe spesielt, men sliter med at det flasser så fort av, så sjelden jeg gidder

Har alltid på tærne, for da ser de litt penere ut ;-)
Bruker klarlakk på fingerneglene, er ikke noe "negle"-menneske, så orker ikke styre med sånt :p

Vanligvis, men ikke etter fødselen. Selvom jeg tenker på d nesten daglig :p

flinkere om sommeren ja.. ikke så nøye på vinteren :P

Nei egentlig ikke, tar som regel på om jeg skal noe. Så bruker jeg lite om sommeren da jeg ikke kan ha det på markeder....

Veldig sjelden. Har liksom ikke tid eller ork. :P Men har tenkt å lakke neglene nå snart. Er jo så fint! Blir enten blå eller svart.

Bruker en del neglelakk faktisk :D har så mange farger så problemet mitt er vel "hvilken farge skal vi ta denne gangen" :P

haha jeg gjør det også i bandt :p Prøvde meg på litt kunst, men jeg var vist ikke så stødig på venstre hånda:p Så er det begrenset med hvor mye tålmodighet og arbeid jeg gidder å legge i det.

Jeg gjør d enkelt med en farge på neglesenga og en farge på tuppene :p

brukte en del før spesielt vår, sommer og høst, men etter jeg fikk lillegutt har jeg ikke hatt på en eneste gang :P

ca ganske nøyaktig aldri

Har omtrent alltid neglelakk på, enten farge, glitter, helt blank, eller blank med "perlemor" :) lureste er å legge shellac, da holde den seg pen i mange uker av gangen :)

Back
Topp