Bruker du nettbrett som avlastning?

Ikke i bruk

Forumet er livet
– Nettbrett er blitt den nye smokken!!
Dersom barnet er urolig, kan det være fristende å finne fram nettbrettet. Men forskere frykter at mye bruk av nettbrett kan gå ut over barns evne til å regulere egne følelser.

Les artikkelen her
 
Bruker ikke smokk, så det erstatter ikke smokken haha.

Men ja, jeg lar henne spille på iPad hvis hun er umulius. Med god samvittighet. Det er aldri mer enn 10 min av gangen, for det har hun ikke tålmodighet til.
Men de 10 min gir meg pusterom i hverdagen.
Vi er ute og leker masse hver dag, så ser ikke problemet.
 
Jeg skulle ønske hun var interessert, deg er absolutt null interesse for iPad og tv.
 
Her er det også litt iPad innimellom, men aldri lenge av gangen. Bruker der når jeg må få gjort noe, f.eks. lage ferdig middagen eller sminke meg.

Han er i barnehagen på dagen og er ute når han kommer hjem, så ingen dårlig samvittighet her heller:)
 
Hadde det vært en avlastning så hadde vi nok brukt det litt. Men det er mest til bry om han bruker det for kaster den bare rundt og trykker villt før han går igjen. Haha. Storebror på fem bruker den til å se film på Youtube og Netflix og diverse spill. Er begrenset hvor mye han rekker i løpet av en dag så jeg har foreløpig ikke noe begrensning på det.
 
Hadde det vært en avlastning så hadde vi nok brukt det litt. Men det er mest til bry om han bruker det for kaster den bare rundt og trykker villt før han går igjen. Haha. Storebror på fem bruker den til å se film på Youtube og Netflix og diverse spill. Er begrenset hvor mye han rekker i løpet av en dag så jeg har foreløpig ikke noe begrensning på det.

Slå på ipaden er veldig populært her, og kaste da selvsagt.
 
Hadde det vært en avlastning så hadde vi nok brukt det litt. Men det er mest til bry om han bruker det for kaster den bare rundt og trykker villt før han går igjen. Haha. Storebror på fem bruker den til å se film på Youtube og Netflix og diverse spill. Er begrenset hvor mye han rekker i løpet av en dag så jeg har foreløpig ikke noe begrensning på det.
Det er ikke veldig avlastende her heller, for hun trykker på hjem-knappen hele tiden. For å så mase om hjelp til å gå tilbake. At hun aldri lærer...
 
Hadde det vært en avlastning så hadde vi nok brukt det litt. Men det er mest til bry om han bruker det for kaster den bare rundt og trykker villt før han går igjen. Haha. Storebror på fem bruker den til å se film på Youtube og Netflix og diverse spill. Er begrenset hvor mye han rekker i løpet av en dag så jeg har foreløpig ikke noe begrensning på det.

Samme her, å gi henne iPaden funker helt mot sin hensikt, da må vi passe henne enda mer enn ellers :D
 
Back
Topp