Bruker du Minnehagen?

Aniela

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg personlig synes den er genial, vi bor langt unna våres familier og venner. så føler dette er en trygg og ålreit måte å dele bilder og hverdags historier på. nå er det jo ikke så spennende, for nå legger jeg bare ut hvor langt jeg er på vei og hva som skjedde på kontrollene jeg har vært på.Men ser for meg at jeg kommer til å bruke den, og føler det er en ålreit verktøy.

ingen som bruker minnehagen? fant ut at den finnes som app også. så jeg har lastet de ned på ipaden. :D

Minnehagen har gått meg husforbi, vi har også en del familie og venner som ikke bor i nærheten. Hvordan virker Minenhagen?

Minnehagen har gått meg husforbi, vi har også en del familie og venner som ikke bor i nærheten. Hvordan virker Minenhagen?

Åå den er genial, det er supert lett. Du får jo en gjenom her. Står på forsiden av babyverden. Men kort fortalt du ordner en profil så får du en e- post adr. Så når du vil poste et innlegg så skriver du bare en e-post til den adr og evt sender med et bilde. Så dukker den automatisk på denne minnehagen. Så kan du dele linken til minnehagen din til besteforeldre, tanter og onkler osv. Så hvis de f,eks har en pent bilde av barnet dit kan de gjøre det samme at de bare skriver en e-post og sender det ot vips så er det lagt inn automatisk inn på minnehagen din. Bare lag den en minne hage og lek deg lit med den. Synes du ikke noe om den er det bare å slette den.

Ja så finnes det også app for minnehagen også. Jeg har appen på ipaden min.

Åå den er genial, det er supert lett. Du får jo en gjenom her. Står på forsiden av babyverden. Men kort fortalt du ordner en profil så får du en e- post adr. Så når du vil poste et innlegg så skriver du bare en e-post til den adr og evt sender med et bilde. Så dukker den automatisk på denne minnehagen. Så kan du dele linken til minnehagen din til besteforeldre, tanter og onkler osv. Så hvis de f,eks har en pent bilde av barnet dit kan de gjøre det samme at de bare skriver en e-post og sender det ot vips så er det lagt inn automatisk inn på minnehagen din. Bare lag den en minne hage og lek deg lit med den. Synes du ikke noe om den er det bare å slette den.

Det vil jeg prøve, virket genialt! Takk for info :)

Jeg har det :) men ikke brukt den på lenge. Men lasta ned appen nå :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har det :) men ikke brukt den på lenge. Men lasta ned appen nå :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe så bra. Jeg bruker den bitte litt nå, der jeg legger inn hva som skjedde på kontrollene jeg har vært på, hvor stor babyen er nå osv. Etterhvert blir jeg å legge inn magebilder. På denne måten får jo de som er så langt borte fra oss få oppleve lit hva vi opplever.

Back
Topp