Bruker du kuldekrem på barnet/barna?

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Hvorfor/hvorfor ikke?
Og evt hvilken?

Lest man ikke skal bruke det.. Ikke har de behov for det heller, Magnus kan få eksem på hendene om vinteren men det løser vi med fet fuktighetskrem.

Nei.
Man kan få frostskader under kuldekremen om barnet svetter!
Unngår hellet å vaske ansiktet om morningen.

Nei. Prøver å smøre med fuktighetskrem på minsta, bruker samme som til det atopiske eksemet hennes. Vasker helst ikke så mye ansiktet på morgenen.

Kjøpte en i dag, faktisk, men har ikke brukt dette året frem til nå. Kjøpte dermica kuldekrem.
Den var veldig fet og god, så kan evt.brukes ellers også. Gutten min er litt plaget med tørr hud i vintermånedene.

Jeg bruker på 4åringen. Det må jeg, ellers får han åpner sår i ansiktet.

De to minste bruker ikke.

Brukte alltid før, men litt mer skeptisk nå.
Men er det kaldere enn -10 så tar jeg litt på. Er fåtall med så kalde dager her så er igrunn ikke noe problem;)

Ja det gjør jeg, bruker sebamed sin, for minsten får så lett sår i ansiktet.

Nei det bruker jeg ikke på mine.

Smører heller med god krem når de skal.være inne.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg bruker bivoksen til Mary Kay på de værste dagene. (pga eksem). Men ikke kuldekrem nei.

Nei, men gikk til innkjøp av Sebamed sin. Vi har ikke bruk for det, og syns en fet fuktighetskrem er bedre.

Nei.
Man kan få frostskader under kuldekremen om barnet svetter!
Unngår hellet å vaske ansiktet om morningen.
Men svetter man i ansiktet når det er -10 eller kaldere ute? Jeg bruker kuldekrem selv når det er skikkelig kaldt, spesielt på kinnene for huden min blir jo helt ødelagt av kulda. Bruker dermica sin.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp