bruker du klesvask som rydding??

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Når du har klær som egentlig ikke er skitten,men egentlig ikke rein heller,
hiver du de til vask da?

Les linken så skjønner du mer hva jeg mener....

http://www.ba.no/forbruker/bolig/article5464658.ece

Ja, legger f.eks aldri noe som er brukt tilbake i skapet. men pleier å ha det hengende nederst på senga til det er "brukt nok" liksom..

Ja, ofte.
Når kleshaugen over stolen, på senga og på sofaen med "brukt en gang, holder den en gang til?" vokser og vokser blir alt sammen vasket.
Føler ikke for å legge brukt tøy inn i skapet igjen, og hva skal jeg ellers gjøre med det?

ORIGINAL: Minerva

Ja, ofte.
Når kleshaugen over stolen, på senga og på sofaen med "brukt en gang, holder den en gang til?" vokser og vokser blir alt sammen vasket.
Føler ikke for å legge brukt tøy inn i skapet igjen, og hva skal jeg ellers gjøre med det?

nettopp....
jeg gjorde dette nettopp i sted.
meg og gubben hadde flere bukser og gensere i "bruk" på en gang.
og da vasket jeg alt bortsett fra det jeg sksl ta på meg etterpå[:D]

ORIGINAL: Minerva

Ja, ofte.

Nei egentlig ikke, kun daffetøy som går tilbake i skapet.. ellers er det andre enten i skittentøysdunken eller
i skapet!! HATER klær som syntes (slenger) [8D]

Noe av ulltøyet til ungene legger jeg tilbake i skapet da hvis det har vært under annet tøy.[:-]

Sambo er ekspert på det, hender jeg finner parede sokker i skittentøyet (og da vet jeg de er rene) fordi han bare har lempet alle klærene som ikke lå i skuffer og skap til vask. Litt irriterende når det er jeg som vasker klær...
Hender jeg gjør det jeg også, men prøver å unngå det.

Ja, jeg legger klær som ikke er skitne og ikke rene på en stol på badet, og når det begynner å velte ned fra den blir det kasta i vaskemaskina [;)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Ja, jeg legger klær som ikke er skitne og ikke rene på en stol på badet, og når det begynner å velte ned fra den blir det kasta i vaskemaskina [;)]

Jeg har pleid å gjøre det når jeg blir lei av at klær som bare er såvidt brukt ligger og slenger, men nå prøver jeg å legge dem tilbake i skapet istedenfor. For de er jo ikke skitne..

Back
Topp