Bruker du gravid-bilbelte?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Jeg har tenkt på det, ja, men ikke begynt. Jeg er 14+4 i dag, så livmoren er oppav bekkenet, og ligger under der nederste beltereimen strammer.

Vi hadde særdeles mye nærkontakt med en elg for et par år siden, og da fikk jeg virkelig merke hvor mye beltet plutselig strammer til når man kolliderer. Så jeg kommer nok til å skaffe meg et, ellers blir Bolla fort skvist om det skjer noe.

Sniker fra desember.

Jepp, har brukt det siden uke 16. Jeg har hatt et par skikkelige bråbremser og jeg er glad jeg ikke har fått det trykket på magen.

Har, men syntes det var styr sist så jeg kommer ikke til å bruke det! Dersom selen er plassert korrekt er det ingen forskjell på sikkerheten:)

Nei:sorry:

Ja, det gjør jeg. Ikke nødvendigvis pga sikkerhet, men synes det er mye mer behagelig med enn uten.

Ja det gjør jeg [emoji4] Vet det strides om det er "tryggere" enn uten, men det blir vertfall ikke værre ved å bruke det, så her tar jeg ingen sjangser [emoji2] Føler også det er mye mer behagelig at det ikke ligger over magen [emoji4]

Bruker ikke enda, men har et liggende som jeg fikk fra babybanden en gang. Kommer til å ta det i bruk om vanlig belte blir ubehagelig, og evt på langturer :)

Nei [emoji4]

Bruker det bare fordi jeg ikke får hofte belte til å ligge korrekt. Og det er ubehagelig å ha det over magen.

Hadde det ikke vært så kronglete å få på, hadde jeg brukt det når jeg ikke var gravid også

Ser dere skriver at det er ubehagelig med belte over magen?
Jeg har hørt at så lenhe vanlig bilbelte brukes slik det skal er det like trygt, så jeg kjøper ikke noe belte nei. :)

Back
Topp