Bruker du dobørsten?

Papillon

Elsker forumet
Siden vi er så godt i gang med do-tråder og alt som er ekkelt. Hvis du har vært så uheldig å lage et skikkelig bremsespor i doen. Sniker du det stille og forsiktig avgårde og håper ingen står utenfor og venter på å gå inn, eller vasker du samvittighetsfullt doen med dobørsten før du forlater åstedet? (Alle skjønner selvsagt at jeg her ikke snakker om ens egen do hjemme...)

Og dette spør jeg om, fordi jeg syns det er dritheslig å komme inn på et offentlig toalett med bremsespor. Da rygger jeg ut igjen uansett hvor trengende jeg er!

Ja det gjør jeg alltid. Både borte og hjemme!
Både etter meg selv og min bedre halvdel. Minner han ofte på hvor dokosten står...

Velger å ikke stemme da jeg ikke klarer å gjøre nr. 2 andre steder enn hjemme hos meg selv og hjemme bruker jeg jo så klart børsten : p

Selfølgelig bruker man dobørsten!!
Skjønner ikke om noen ikke gjør det...
Er så j***a disgusting med skitten do! Blehh

Gjør aldri nr 2 borte, men hvis jeg gjorde så ville jeg SELVFØLGELIG brukt dobørsten.
Er ikke helt evneveik heller...

jentami* skrev:
Ja det gjør jeg alltid. Både borte og hjemme!
Både etter meg selv og min bedre halvdel. Minner han ofte på hvor dokosten står...

Etter din bedre halvdel? Uff, DET hadde jeg ikke klart! Hadde pent bedt ham om å tørke etter seg selv. Heslig!

EFM skrev:
Velger å ikke stemme da jeg ikke klarer å gjøre nr. 2 andre steder enn hjemme hos meg selv og hjemme bruker jeg jo så klart børsten : p

jepp:)

Back
Topp