Bruker du bakovervendt bilstol endå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Når snudde du eventuelt barnet framover?
Og når kjem du til å snu barnet viss det endå sitt bakovervendt?

De to eldste sitter i beltestol. 7,5 og 10 år gamle. Snudd hhv 5,5 og 6 år gamle.
Yngste blir tre i jula og sittet bok bakover et par år til ja

Begge sitter bakovervendt. 6 mnd og 3 år +2 mnd. De kommer til å sitte slik til de 3 stolene vi har nå er utvokst, og eldste kan nok sitte i isize setet et par år til. men mulig vi kjøper en beltestol om et års tid til eldste for å ha til evnt turer med bhg.

Eldste er bare 2,5 enda og minsten nærmer seg 10mnd, så blir endel år til med bakovervendte seter :p

1,5 år og sitter selvfølgelig bakovervendt. Planen er å sitte sånn til minimum 4 år, gjerne litt lenger

Ja, de sitter fortsatt bakovervendt. De kommer til å sitte den veien så lenge det fysisk sett er mulig. De er nå 4 og 2 år. ❤️

Seksåringen ble snudd da hun var nesten fire. Han på 3,5 år sitter fortsatt bakovervendt og vil gjøre det fram til han blir fire.

Mine var over 4 år når jeg snudde dem. Da ble det en smule trangt haha...

Eldste ble snudd når hu var litt over året, men sitter fortsatt i beltestolen i en alder av 11,5 år.

Småen er 3 år og 2 mnd og sitter bakovervendt, ingen planer om å snu han med det første.

Ja, han sitter bakovervendt. Er 14 mnd. Sitter i minikid og skal sitte der til han ikke får plass :)

Jepp, hun er bare 9 mnd og skal sitte bakovervendt så lenge det lat seg gjøre [emoji4]

Eldste på snart 4 sitter fortsatt baklengs. Men det er svært trangt i bilen vår. Jeg sitter foran henne (passasjersiden, har ikke lappen enda) og selv om jeg er liten har jeg nesten ikke plass til mine egne bein fordi forsetet må så langt fram for å få plass til Concord Reverso-setet hennes.
Når jeg skal øvelseskjøre med mannen min på 190 sitter han veldig ubehagelig på passasjersiden, vi har tatt ut setet hennes noen ganger da.

Lillesøstera som ble født i sommer sitter vi baby-bilstol bak førersetet (det tar til gjengjeld ikke noen plass), men tanken er at hun tar over Concord Reverso-setet til storesøster når hun bikker ett år, og da kommer storesøstera (som da vil være 4 1/2, nærmere 5) til å få den beltestolen som er best i test.

12åringen ble snudd da han var 4, og 6åringen da hun var 5.5..

Mini på 3,5 sitter bakovervendt.
Snur han når han vokser ut av setet, men tror det er lenge til, han er liten for alderen.
Mellomste bruket setet til hun var 4,5 og hun var lang så mye å gå på.
Eldste snudde vi når han var 3,5 siden vi hadde mindre bil og han fikk problemer med plass til beina.
Klaget over vondt i knærne når vi kjørte med enn 1/2time og siden vi har kneproblemer i familien valgte vi å snu han før han ble 4

Ja, han er ikke engang 2,5 år, så han er bakovervendt. Håper han kan sitte bakover til 5-6 årsalderen :)

Ja, men lillemainn er bare 4 måneder. Skal sitte bakovervendt til han er minst 4.

Back
Topp