Bruker du antirynkekrem?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Bruker du antirynkekrem?

Jeg har en stund lurt på om jeg må begynne med det eller ikke. Jeg bruker egentlig ikke krem i ansiktet, for syns i grunn at jeg da bare blir tørr... Nå er jeg ikke det. Så er ikke helt sikker på om jeg vil begynne med noe, men begynner jo å tenke på om jeg må forebygge noe :P

Samtidig så er jeg ikke helt sikker på om det funker eller om det bare er et pengesluk!? Hva tenker du?

Nå jobber jeg i bransjen og har hele livet vært plaget med tørr hud så med fare for å kaste bensin på bålet så skal jeg ikke si for mye.
Det vil aldri skade huden å bruke forebyggende og beskyttende, og om du ikje har noe problem med huden så trenger du ikje noe komplisert krem heller så vil da ikke være nødvendig med noe dyr krem ;) Bare pass på å smøre deg i god tid (min 30 min) før du skal ut i kulde. Da får vannet i kremen tid til å fordampe før du går ut (og du slipper å bekymre deg for frostskader)..

Selv bruker jeg dyre kremer fordi huden min er veldig komplisert og krevende ;) °Finnes mange gode kremer på markedet og jeg har funnet de som passer min hud ;)

På "mobben"

Vanlig fuktighetskrem i ansiktet, men tyr til øyekrem som skal gjøre godt for den tynne huden rundt øynene :)

Nå jobber jeg i bransjen og har hele livet vært plaget med tørr hud så med fare for å kaste bensin på bålet så skal jeg ikke si for mye.
Det vil aldri skade huden å bruke forebyggende og beskyttende, og om du ikje har noe problem med huden så trenger du ikje noe komplisert krem heller så vil da ikke være nødvendig med noe dyr krem ;) Bare pass på å smøre deg i god tid (min 30 min) før du skal ut i kulde. Da får vannet i kremen tid til å fordampe før du går ut (og du slipper å bekymre deg for frostskader)..

Selv bruker jeg dyre kremer fordi huden min er veldig komplisert og krevende ;) °Finnes mange gode kremer på markedet og jeg har funnet de som passer min hud ;)

På "mobben"
Hvilken krem ville du anbefalt da? Har nok litt sensitiv hud :)

Fuktighetskrem bruker jeg. Får tørr hud ellers. Rynkekrem, fungerer det? Tenker at rynker er litt genetisk styrt jeg, selvom man sikkert kan holde huden sprek med pleie... Jeg er 26 og tenker vente med den tanken i minst 20 år til. Mamma har ikke rynker ennå så vi satser på at der er arv;D

Jeg har sensitiv og tørr hud, bruker vitamin e fra body shop :D

Jeg har null tro på antirynkekrem. Det eneste man faktisk vet som hjelper er å forebygge skader gjennom å bruke solfaktor og ikke røyke f.eks. Ellers bruker jeg vanlig dagkrem i fjeset, klarer ikke å la være fordi jeg føler at fjeset stivner helt hvis ikke. :p

Jeg har null tro på antirynkekrem. Det eneste man faktisk vet som hjelper er å forebygge skader gjennom å bruke solfaktor og ikke røyke f.eks. Ellers bruker jeg vanlig dagkrem i fjeset, klarer ikke å la være fordi jeg føler at fjeset stivner helt hvis ikke. :p
Litt samme tenker jeg:) men fikk meg bare til å tenke litt om jeg burde begynne med det... Egentlig tror jeg det er ganske bortkastet penger! I tillegg då har man jo den " tenk om" ...

Hvilken krem ville du anbefalt da? Har nok litt sensitiv hud :)
Jeg vil ikke anbefale noen spesiell krem uten å se og helst kjenne på huden din ;) MEN The Body Shop har mye gode, rene og naturlige produkter.. Bl.a. en økologisk og forebyggende linje som ikke koster skjorta ;)

På "mobben"

Nei jeg får oljete fet og kvisete hud av det så huden min er nok alt for ung for rynkekrem;)

Når anbefaler egentlig "ekspertene" at man skal begynne ?

Det anbefales ift hudens alder.. som kan være både yngre og eldre enn personens alder ;) Forebyggende kan man begynne veldig tidlig, fra ca 25 år..

På "mobben"

Bruker fuktighetskrem av den litt dyrere sorten. Jeg har mer tro på at pleiet hud ikke blir så rynkete enn hud som ikke blir tatt vare på. Jeg har ikke troen på antirynkekremer ol.

Back
Topp