Bruker du ammeinnlegg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Bruker det svært sjelden nå, mini er 4,5mnd, kun hvis jeg skal på bort og har tynn bh på. Bruker da engangs; Natusan sine nå men synes Rema sine er bedre.

De første månedene var jeg helt avhengig av innlegg, det lakk i både tide og utide og måtte skifte ofte. Vaskbare ammeinnlegg er noe av det mest unødvendige jeg har kjøpt; de klør, er altfor store og holder ikke fasongen, det gjelder både ull, silke og bambus.

Jeg bruker ullinnlegg fra joha. Har en lomme som jeg putter engangsinnlegg inni:)

Bruker natusan sine. Hjemme bruker jeg ikke så ofte bh for jeg lekker sjelden nå. Baby er 10 måneder.

24/7, ullinnlegg og libero sine! Lille er bare 7uker så her renner det melk i tide og utide :)

24/7 ull innlegg når jeg skal ut og tynne når jeg er hjemme

Jeg bruker alltid ammeinnlegg. Har på ullinnlegg + tynne når jeg er ute og bare tynne når jeg er hjemme!

Av de tynne foretrekker jeg medela og libero sine ammeinnlegg!

Natusan sine på dagen og libero på natta :) lekker veldig lite, men er ikke interessert i å få melk i bhen

Ja, lillemor er 6mnder i mårra og jeg lekker fortsatt litt

Brukte bare den første måneden. Har verken brukt innlegg eller bh etter det. Er så mye enklere å amme uten bh :p

Bruker medela sine :) eller tykke i ull... Alt etter hva vi skal og været :p

Bruker tynne i ull hvis jeg skal ut. Ellers trenger jeg ikke. Lakk ikke i starten og lekker ikke nå:)

Back
Topp