Bruker du ammegenser/topp?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Bruker ammegenserne til Boob. Nei, jeg BOR i dem :) har to som går på rundgang. De var dyre selv om jeg kjøpte fem på salg, 500kr per genser, men så utrolig praktiske og behagelige. Fleece på innsiden over puppene. Superlett å fiske fram en pupp og amme. Jeg tror jeg nok er litt lat op opptatt av at ting skal være behagelig. Har sett folk heise opp gensere og trekke ned singlet under, for meg virker det mindre behagelig og praktisk enn ammegensere.

I sommer brukte jeg ammetoppene fra HM. Helt kurante de også.

Bruker amme-BH, men utover det så bruker jeg mine vanlige klær.

Har et par t-skjorter fra hm, men syns ikke de er noe mer lettvint å bruke enn å dra opp topper/gensere. :p Så klarer meg igrunn ute. Bruker singlet og cardigans ofte, ev litt store og løse topper/gensere

Ammetopper og bh-er ja.
Har en genser jeg kjøpte fordi den ville være praktisk å amme i (v utringning med to delvis overlappende forstykket. Helt perfekt) men som ikke efentlig er lsgd for det.

Blir så fort klam i amme-t-skjortene fra HM som jeg har, og ammegenserne fra Boob ihvertfall. Ammesingleten fra Boob er ok.

Jeg syns det er aller enklest med en litt stor singlet med justerbare stropper og cardigan :D Holder varmen med ullbh fra Nøstebarn!

Jeg bor i ammeklær. Og med tanke på at jeg har sluttet å amme, så er det kanskje på tide å friske opp garderoben. :P

Hadde noen amme-singleter som brukte under vanlige t-skjorter

Kun amme-bh. Bruker vanlige klær over og vipper ut puppen like lett for det.:)
Syns det er vanskelig å finne fine ammeklær, de er gjerne kombinert amme/gravidklær og jeg vil jo ikke ha klær med plass til gravid mage når jeg ikke har det.
Og skulle man mot formodning finne ammeklær som er fine, så er de svindyre.

Back
Topp