N
neledam
Guest
Vi bruker det litt, vet det ikke er anbefalt. Men snuppa eksker å være oppi der! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har ennå ikke tilgang på skjult? Tror det er en tråd om det der...
Jeg har fått låne en sånn elektrisk huske med musikk og leker, den var uvurderlig i begynnelsen om jeg skulle gjort noe uten å bære. Den brukes enda når jeg lager frokost og smører niste. Men det blir jo som en vippestol på en måte - bare at det er en huskeVi arvet en, hadde ikke giddi å kjøpt en selv. De er jo dritdyre i forhold til hvor mye de blir brukt! Bruker den kun 10 min om morgenen så ho mor får spist frokost i fred![]()
Jeg har fått låne en sånn elektrisk huske med musikk og leker, den var uvurderlig i begynnelsen om jeg skulle gjort noe uten å bære. Den brukes enda når jeg lager frokost og smører niste. Men det blir jo som en vippestol på en måte - bare at det er en huskeKan anbefale den mot utolmodlige barn som bare vil bæres - i alle aldre.
For å gå med gåvogn må de være sterke nok i bena til å holde vekta si selv og sterk nok kjernemusklatur til å holde ballansen - selv om gåvogna hjelper til, det blir det samme som å holde seg i en bordkant eller foreldrenes hender. I gåstol så "henger" barnet på hoftene og det blir samme feilstilling som bæreselen (som ikke er ergonomisk riktige) blir kritisert for. I tillegg blir det ofte "tågåing" som gir feil bruk av leggmuskler og sener. Og så blir det en "hvilepute" for barnet som ikke trenger å trene opp ballansen som skal til for å gå selv istedenfor oppi stolen, som gir svakere kjernemusklatur og kan sinke barnet i å lære å gå. Det låser også barnet i en stilling, i motsetning til hvis barnet er på gulvet og kan snu seg, rulle, opp i krabbestilling, dra seg opp i knestående, åle, rotere osv - da bruker barnet kroppen allsidigMen er det noe bedre at de begynner å gå med gåvogn når de er så små enda?
Sent from my iPhone using BV Forum