Bruker dere vanlig bukse fortsatt?



Linnkri skrev:
Kan bruke noen av de vanlige buksene mine, men det er mest behagelig å gå med mammabukse, så da blir det mest det :)


 
Tror jeg hadde klart å få på meg de vanlie buksene ennå, men jeg orker ikke for de er for ubehagelige. Jeg går stortsett i mine gravidjoggebukser. De er behgaelige og jeg trenger ikke akkurat å pynte meg opp for noe så lenge jeg er sykemeldt.
 
sist gikk jeg md de vanlige buksene til jeg var 7mnd på vei, men nå sliter jeg allerede!!  det går bra, men det er trangt ja, så holder nok ikke til 7mnd den her gangen :p
 
Har lagt bort et par jeans.
Får på meg resten, men de er jammen ikke gode å gå med. Så det har blitt mye tights i det siste.
Forrige gang gikk jeg med vanlige klær mye lenger. Nå klarer jeg nesten ikke skjule magen. Føler meg ikke så bra- synes det er tidlig å få mage.
 
Jada, bruker alle de vanlige boksene mine fortsatt :) deilig er det. Og de passer godt, men begynner jo å få en liten kul, men ikke veldig stor.
 
jeg bruker de vanlig buksene mine, men med smekken åpen 

forrige gang jeg gikk gravid kjøpte jeg noe greier på hm som du tar over smekken så ingen ser det så bruker det nå, men tror at det ikke er mange ukene før buksene mine blir for trange.
 
Har lagt bort ei bukse,sann med høyt liv,for den får jeg ikke igjen men ellers så kan jeg bruke de andre.
Sist gang måtte jeg legge bort alle ganske tili..kiloene kom fort på da gitt
Denne gangen skal DET ikke skje...


 
Så gøy at tråden engasjerte:-)

Jeg er litt spent på om jeg klarer å finne gravidbukse/r jeg blir fornøyd med når behovet kommer..
I forige graviditet var jeg kun fornøyd med passformen på H&M sine jeans.
 
Får såvidt igjen de vanlige buksene mine, men helt merkelig - på kvelden er de ALTFOR trange!! 
 
Back
Topp